• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

حسین احمدی بازیکن بوشهری استقلال خوزستان :آمده ام اینجا که صعود کنیم /هر بوشهری که اینجا آمد ضرر نکرد

  • کد خبر : 85023
  • 16 فروردین 1402 - 0:08
حسین احمدی بازیکن بوشهری استقلال خوزستان :آمده ام اینجا که صعود کنیم /هر بوشهری که اینجا آمد ضرر نکرد
بام: بازیکن بوشهری استقلال خوزستان می گوید به استقلال امده ام که به لیگ برتر صعود کنیم.

حسین احمدی مدافع هافبک جوان و بوشهری که در نقل و انتقالات نیم فصل از ارمان گهر سیرجان جدا شد و به استقلال خوزستان پیوست در گفتگو با خبرنگار بام با بیان این مطلب گفت:شکر خدا با برد مقابل ون پارس اصفهان در شرایط صعود قرار گرفتیم هر چند هفت فینال دیگر باقی مانده است اما به اهواز آمده ام تا جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

وی ادامه داد:در نیم فصل با بخشیدن همه طلبهایم از سیرجان جدا شدم و با وجود داشتن چند پیشنهاد خوب این تیم خوزستانی را انتخاب کردم که مهمترین دلیلش حضور آقای پورموسوی بود.آقا سید شناخت خوبی از بازیکنان بوشهری دارد و هر کدام از بچه ها به استقلال خوزستان آمدند ضرر نکردند.اینجا همه چیز سر جای خود است و از تصمیم خودم در نیم فصل راضی هستم.اینجا همه از بازیکنان بوشهری سابق که در خوزستان بازی کرده اند به نیکی یاد میکنند.

حسین احمدی با عنوان اینکه شش تیم در این هفته ها برای صعود میجنگند افزود:کار سخت است و عجیب تر کیفیت رقابتهاست که واقعا بالاست .اینجا ما هوادار داریم و مسئولین باشگاه برای ادامه روند رو به رشد یکدل کنار بچه ها هستند. حس میکنم در بازی مهم مقابل شمس آذر ورزشگاه خانگی ما پر شود که برای من بازی کردن مقابل تماشاگر انرژی فوق العاده دارد.

احمدی در مورد تغیر پست و بازی کردن در خط هافبک در هفته های اخیر با لباس استقلال خوزستان اینگونه توضیح داد:من فوتبالیست حرفه ای هستم و هر کجا سرمربی صلاح بداند بازی میکند.پس اصلی من مدافع وسط است اما در این دو سال هافبک دفاعی و مدافع راست نیز بازی کرده ام با این حال هر جا سرمربی صلاح بداند بازی میکنم.کار با پورموسی برایم تجربه جدیدی بود و دوست دارم این تجربه به صعود تبدیل شود.

وی در خاتمه گفتگوی کوتاهش آرزو کرد فوتبال در استان بوشهر به جایگاه واقعی اش برسد

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.