• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
0

راه‌اندازی کمیته ورزش‌های همگانی در هیئت‌های ورزشی

  • کد خبر : 71815
  • 15 اسفند 1400 - 21:21
راه‌اندازی کمیته ورزش‌های همگانی در هیئت‌های ورزشی
بام نیوز: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با هدف توسعه ورزش همگانی قرار است کمیته ورزش‌های همگانی در همه هیئت‌های استان اردبیل راه‌اندازی شود.

محمدرضا برادران در نشست با اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل اظهار کرد: در سطح کشور ۵۱ فدراسیون، کمیته همگانی راه‌اندازی کردند تا توسعه ورزش همگانی در کنار تقویت ورزش قهرمانی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر چند شرایط کرونایی برخی آسیب‌ها را در حوزه ورزش رقم زده اما شایسته است به سرعت ورزش همگانی اعم از پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و طبیعت‌گردی مورد توجه قرار گرفته و بستر و زمینه حمایت و همراهی علاقه‌مندان به این حوزه فراهم آید.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان فعالیت‌های خوبی در بخش ورزش همگانی انجام شده است، گفت: ضروری است تا ما در این حوزه بسترهای ورزش همگانی را برای خانواده‌ها به ویژه گروه‌های سنی مختلف به وجود آوریم تا آنها بتوانند با مطلوبیت از فضای فراهم شده استفاده کنند.

برادران افزود: در جلساتی که با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان داریم سعی ما بر این است تا نسبت به فعال‌سازی کمیته‌های همگانی اقدامات مؤثر انجام شده و نتایج این امر را در ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی نظاره‌گر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی کمیته‌های همگانی در هیئت‌های استان زمینه و بستر خوبی به وجود می‌آید تا از زیرساخت‌های ورزشی و سالن‌های هیئت‌ها در جهت همگانی کردن ورزش در سطح استان استفاده کینم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: از سال آینده همه هیئت‌ها موظفند تا بخشی از تجهیزات و امکانات خود را در کنار تقویت ورزش‌های قهرمانی، در اختیار کمیته‌های همگانی نیز قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.