• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 24686
1

رسانه ایتالیایی: رونالدو مانند یک پیرمرد بدون تعادل به هوا ضربه زد!

  • کد خبر : 27559
  • 01 اسفند 1399 - 21:39
رسانه ایتالیایی: رونالدو مانند یک پیرمرد بدون تعادل به هوا ضربه زد!
بام نیوز: رسانه های ایتالیایی به شدت از عملکرد ستاره پرتغالی در دیدار یوونتوس و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کردند و کوریه دلواسپورت این بازیکن را با یک پیرمرد مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز و به نقل از بی ساکر، عملکرد کریستیانو رونالدو در دیدار یوونتوس و پورتو از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انتقادات زیادی روبرو شد. ستاره پرتغالی جزو بدترین های تیمش در شکست ۲ بر یک در بازی رفت بود. تنها گل کیه‌زا امید را برای تیم تورینی حفظ کرد تا در دیدار برگشت نتیجه را جبران کند.

انتقادهای تند ایتالیایی ها پیش از این نیز در رابطه با مهاجم یوونتوس دیده شده بود. به عنوان مثال گاتزتا دلو اسپورت به رونالدو امتیاز ۴.۵ داد چون ستاره پرتغالی نتوانست دفاع پورتو را در هم بشکند. نشریه ایتالیایی نوشت: بنتانکور اجازه نداد رونالدو بدترین بازیکن زمین شود. به نظر می رسید می خواهد از لیونل مسی تقلید کند. او در تمام مدت بازی متوقف شده بود و ایده ای نداشت. هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.

از طرفی توتو اسپورت مهاجم پرتغالی را کاملا نادیده نگرفت اما تنها پنج امتیاز به او داد و بیش از همه از کم دقتی اش انتقاد کرد تا عملکردش. روزنامه ایتالیایی نوشت: ضربه های آزاد را زد. چند بار تلاش کرد که از راه دور گلزنی کند و سعی کرد شرایط تیمی که خاموش بود را بهتر کند. او CR7 واقعی نبود.

ریو فردیناند در شبکه بی تی اسپورت عملکرد یوونتوس را بررسی کرد و گفت: وحشتناک بود، خیلی، خیلی بد بازی کردند و خوش شانس بودند که با یک گل زده در خانه حریف در بازی برگشت حاضر خواهند شد. پورتو شروع خیلی خوبی در هر دو نیمه داشت و از اشتباه های یوونتوس بهره لازم را برد.

آنتونیو کاسانو هم به شدت از رونالدو انتقاد کرد و گفت: همیشه گفتم کریستیانو یک پدیده است و می تواند هزاران گل به ثمر برساند اما با شکل بازی تیم پیرلو مشکل دارد. او همیشه مغرور است. دوست ندارد بازیکن دیگری به جز خودش گلزنی کند. او تنها به گلزنی خودش فکر می کند و به فکر بازی نیست. تنها برای گلزنی به میدان می رود. این موضوع کاملا آشکار است.

بازیکن سابق رئال مادرید افزود: اگر پشت سرش ژاوی ارناندس، آندرس اینیستا، لوکا مودریچ و یا تونی کروس را قرار دهید می تواند ۵۰ گل به ثمر برساند اما در یوونتوس تفکرات عوض شده اند و پروژه جدیدی را شروع کرده اند.

جنجالی ترین انتقاد به کوریه دلو اسپورت اختصاص داشت که نشریه ایتالیایی نوشت: رونالدو تقریبا خجالت آور بود. کاملا در بازی محو شده بود. در یک صحنه مانند یک فرد مسن بدون تعادل به هوا ضربه زد. او باید به تیم کمک کند. بدون او یوونتوس تیم نرمالی خواهد بود مانند خیلی از تیم ها.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.