• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
0

رکورد جدید رونالدو، بهترین گلزنِ تاریخ!

  • کد خبر : 18008
  • 22 دی 1399 - 11:44
رکورد جدید رونالدو، بهترین گلزنِ تاریخ!
بام نیوز: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در مقابل ساسولو به صورت مشترک با ژوزف بیکان عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در بازی‌های رسمی را از آن خود کرد.

به گزارش بام نیوز: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در مقابل ساسولو به صورت مشترک با ژوزف بیکان عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در بازیهای رسمی را از آن خود کرد.

رکورد جدید رونالدو، بهترین گلزن تاریخ فوتبال!

فوق ستاره پرتغالی که به زودی ۳۶ ساله می شود، گل سوم یوونتوس را در پیروزی مقابل ساسولو به ثمر رساند تا تیم تورینی به بالای جدول نزدیک شود.  رونالدو با این گل ۷۵۹ گله شد و حالا با ژوزف بیکان بازیکن اسطوره ای به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برابری کرد.

منابع مختلف آماری نظیر بین اسپورت، اسکواکا، سایت گل و مسترچیپ اعلام کردند که رونالدو با ۷۵۹ گل رسمی مشترکا با بیکان رکورد بهترین گلزن تاریخ فوتبال را در اختیار دارد. کریستیانو در ۱۰۳۷ بازی رسمی به این رکورد رسید. البته بیکان رکورد شگفت انگیز ۷۵۹ گل در ۴۹۵ بازی رسمی را داشت. پله با ۷۵۷ بازی در رده سوم قرار دارد. لیونل مسی در حال حاضر با ۷۴۶ گل چهارم است اما بعید نیست که به زودی از پله عبور کند. روماریو با ۷۳۴ ، گرد مولر با ۷۲۰ ، پوشکاش با ۷۰۶ ، اوزبیو با ۶۱۵ ، فرانس دیک با ۵۵۸ و آرتر فریدنریش با ۵۵۴ گل در رده های بعدی هستند.

کریستیانو رونالدو با گل بعدی خود می تواند از بیکان سبقت بگیرد و به تنهایی عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال را در اختیار بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.