• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

زوار: برگزاری لیگ خون تازه به جامعه تکواندو بود / باید از تیم‌های خصوصی در ورزش حمایت کرد

  • کد خبر : 18979
  • 28 دی 1399 - 16:57
زوار: برگزاری لیگ خون تازه به جامعه تکواندو بود / باید از تیم‌های خصوصی در ورزش حمایت کرد
بام نیوز: سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: داورها چون مدتی از قضاوت به دور بودند پراشتباه ظاهر شدند و باید به روز شوند.

به گزارش بام نیوز: محمدرضا زوار  در خصوص برگزاری لیگ تکواندو به صورت متمرکز، اظهار داشت: با توجه به دوری بازیکنان از تمرین و تعطیلی باشگاه‌ها و کمبود حضور در مسابقات، نشان داد انگیزه تکواندوکاران جوان جهت شرکت در لیگ خیلی زیاد است. از این رو بازی‌ها هم جذاب و لذت بخش پیگیری شد و برگزاری لیگ تکواندو در این شرایط، خون تازه‌ای وارد جامعه تکواندو ایران کرد. شوق و ذوق زیادی برای بازیکنان ایجاد کرد و دیدیم جوان‌ترها عملکرد بهتری از بزرگسالان با سابقه‌تر در مرحله نخست داشتند.

وی با اشاره به اینکه در هر کار بزرگی ایرادی در کنارش نهفته است، تصریح کرد: سیستم الکترونیکی که در مسابقات لیگ مورد استفاده قرار گرفت، سیستم به روزی نیست. اگر هوگوهای داخلی هم استفاده می‌کنیم باید کیفیت‌ش بالا برود تا تنش‌ها را کم‌تر کند. داورها چون مدتی از قضاوت به دور بودند پراشتباه ظاهر شدند و باید به روز شوند.

سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن، در مورد اینکه با ورود بخش خصوصی به ورزش، امکانات و تجهیزات ایرانی هم می تواند با حمایت به سمت پیشرفت حرکت کند، یادآور شد: اگر اسپانسرها و حامیان مالی وارد تکواندو شوند و به شرکت‌های خصوصی میدان داده شود تا در تمام جوانب ورزش ایران کار کنند در آینده کیفیت هوگوهای و کلاه ایرانی نزدیک به اجناس خارجی خواهد شد.

زوار در خصوص اینکه با تلاش توانستیم به دور بعد صعود کنیم، تاکید کرد: برای صعود به مرحله بعد اصلا کار راحتی نداشتیم. با اینکه با تیم دوم فاصله امتیازی خوبی را ایجاد کردیم ولی روی این فاصله‌ها نمی‌شود حساب کرد. چون جوان‌ها قابل پیش‌بینی نیستند. انرژی جوان‌ها در مسابقات تعیین کننده است.

وی درباره آماده‌سازی به منظور شرکت در بازی‌های نهایی هم گفت: از فردا برنامه‌ریزی خود را برای حضور در مسابقات نهایی شروع می‌کنیم. یک ماه وقت داریم تا ضعف‌های خود را در این ۴ تا بازی مرحله نخست، پوشش بدهیم. با همفکری کادر فنی هم در چند وزن جابجایی نفرات را خواهیم داشت. به هر حال خود را به بهترین نحو آماده بازی اول اسفند ماه می‌کنیم تا با عملکرد خوب‌مان، بازی‌های تماشاگر پسند و قشنگ‌ترین در فینال شاهد باشیم.

زوار خاطرنشان کرد: قرنطینه برای تیم‌ها در هتل، محیط سالن مسابقات و کار بسیار بزرگی به جهت انجام مسابقات لیگ توسط مسئولان صورت گرفت تا خانواده‌های ورزشکاران با اطمینان خاطر فرزندان‌شان را به مسابقات بفرستند. بر همین اساس از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو که در این شرایط مسابقات لیگ را برگزار کردند تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.