• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

محبی روی ریل گلزنی، پسر بوشهر در تعقیب لوکادیا

  • کد خبر : 79214
  • 26 مهر 1401 - 20:08
محبی روی ریل گلزنی، پسر بوشهر در تعقیب لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری بام، محمد محبی به عنوان یکی از خریدهای خوب استقلال در نقل و انتقالات تابستانی رفته رفته تبدیل به مهره تاثیرگذار تیم خود می‌شود. او بعد از آنکه در دیدارهای گذشته استقلال مقابل نساجی و گل‌گهر برای تیمش گلزنی کرد، حالا در سومین بازی متوالی مقابل فولاد هم موفق شد دروازه […]

به گزارش پایگاه خبری بام، محمد محبی به عنوان یکی از خریدهای خوب استقلال در نقل و انتقالات تابستانی رفته رفته تبدیل به مهره تاثیرگذار تیم خود می‌شود. او بعد از آنکه در دیدارهای گذشته استقلال مقابل نساجی و گل‌گهر برای تیمش گلزنی کرد، حالا در سومین بازی متوالی مقابل فولاد هم موفق شد دروازه حریف را باز کند و جمع گل‌های زده خود را به عدد ۳ برساند.

عملکرد خوب محبی در هفته های گذشته باعث شده تا اعتماد ریکاردو ساپینتو نسبت به او به طور کامل جلب و این مهاجم به ستاره خط حمله آبی پوشان تبدیل شود.

محبی در پست وینگر با توجه به تکنیک و سرعتی که دارد بارها برای تیمش خلق موقعیت کرده و در محوطه جریمه نیز به عنوان یک مهاجم داخل باکس عملکردی مناسب از خود برجای گذاشته است.

مهاجم بوشهری استقلالی‌ها حالا در جدول گلزنان نیز مثل کوین یامگا با ۳ گل زده در رده دوم قرار گرفته و در تعقیب لوکادیا مهاجم پرسپولیس است. محبی با این شرایط خوب حالا برای آقای گلی در لیگ برتر بیست و دوم نیز تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.