• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
1

مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری به میزبانی گناوه برگزار شد

  • کد خبر : 90733
  • 24 دی 1402 - 23:55
مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری به میزبانی گناوه برگزار شد
بام: هفتمین دوره از مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری زمستانه به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش بام و  به نقل از روابط عمومی هیئت سوارکاری شهرستان گناوه، این دور از مسابقات در پنج گروه و ۲۸ اسب از شهرهای گناوه، وحدتیه، عسلویه، یاسوج، نورآباد و دیلم برگزار شد.

در پایان این مسابقات در رده بومی صفر امتیاز، اسب «شاهین عسلویه» به مالکیت جاسم حسینی و سوار کاری «محمد ربایی» مقام اول، اسب «ساروج» به مالکیت «محسن نوری» و سوارکاری «محسن نوری» مقام دوم و اسب «سرمه نامدار» به مالکیت «علی نامدار» و سوارکاری «امید شنبه» مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده بومی امتیاز دار، اسب «بای بای» به مالکیت «جاسم حسینی» و سوار کاری «محمد ربایی» مقام اول، اسب «سام» به مالکیت «سلیمان احمدی» و سوار کاری «عباس نظر پور» مقام دوم، اسب «ترمه» به مالکیت «مقداد جوکار» و سوار کاری «مصطفی حیات داودی» مقام سوم را کسب کردند.

در رده آزاد این مسابقات، اسب «تربو» به مالکیت «لهراسب حسنی» و سوار کاری «عبدالله خدری» مقام اول، اسب «خطام» به مالکیت «ابراهیم روستا» و سوار کاری «عمار اژدی» مقام دوم، اسب «کیان» به مالکیت «جناب کریمیان» و سوارکاری «امیر عباس نوری» مقام سوم را به دست آوردند.

در رده عرب صفر امتیاز، اسب «بدخش» به مالکیت «حداد خاهانی» و سوارکاری «محسن نوری» مقام اول، اسب «پیرو رضای» به مالکیت «رضا رضا زاده «و سوارکاری رضا رضا زاده مقام دوم و اسب «سام میرزایی» به مالکیت «عیسی میرزایی» و سوارکاری «حسن حسن پور» مقام سوم را کسب کردند.

رده عرب امتیاز دار نیز اسب «بمب وکیل» به مالکیت «محمد رضا مؤذن» و سوارکاری «امیر محمد عابدی» مقام اول، اسب «پن پانتل» به مالکیت «گلباران قرقانی» و سوارکاری «گلباران قرقانی» مقام دوم، اسب «گلنار» مالکیت «محمد رضا مؤذن» و سوارکاری «جناب داوید» مقام سوم این رده را به دست آوردند.

این مسابقات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و علاقه مندان ورزش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.