• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
1

مهدی‌پور: بوکسوری که زنگ تفریح حریفان شود به مسابقات جهانی‌ نمی‌بریم

  • کد خبر : 18289
  • 23 دی 1399 - 17:04
مهدی‌پور: بوکسوری که زنگ تفریح حریفان شود به مسابقات جهانی‌ نمی‌بریم
بام نیوز: سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: بوکسوری که در مسابقات جوانان جهان برای حریفان زنگ تفریح باشد را به لهستان نخواهیم برد.

به گزارش بام نیوز: مهدی‌پور  در خصوص آغاز تمرینات تیم بوکس جوانان در کیش، اظهار داشت: اردوی دوهفته‌ای را در کیش برای ملی پوشان در نظر گرفتیم. هم اکنون در جزیره می‌توانیم به نحو مطلوب و مناسبی تمرینات میدانی را داشته باشیم. برهمین اساس امروز از اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان تست PCR گرفته شد و فردا (چهارشنبه ۲۴ دی ماه) تمرینات را آغاز می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم اردوهای آماده‌سازی تیم جوانان تا اردیبهشت ۱۴۰۰ برای شرکت در مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی به طور حتم این مسابقات در لهستان برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چند بوکسور به لهستان اعزام می‌شوند، تاکید کرد: برای اردوی کیش ۱۲ نفر را دعوت کرده‌ایم. در هر مرحله از اردو تعدادی از نفرات کمتر می‌شوند تا به ۱۰ بوکسور برسند. باید با تمرکز جلو برویم و نفرات را به بهترین شکل آماده مسابقات جهانی کنیم. امکان دارد در ۱۰ وزن، ۶ نفر  را به لهستان اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با اشاره به اینکه نفراتی به مسابقات اعزام می شوند که در حد و اندازه جهانی باشند، خاطرنشان کرد: برای کادر فنی خیلی مهم است که نفراتی به مسابقات جهانی اعزام شوند تا عملکرد و توان زیادی برای مصاف با حریفان خود در این رقابتهای سطح بالا داشته باشند. بوکسوری که در مسابقات جوانان  جهان برای حریفان زنگ تفریح باشد را به لهستان نخواهیم برد

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.