• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
2

نایب قهرمان دوومیدانی المپیک وارد ایران شد

  • کد خبر : 64117
  • 11 آذر 1400 - 3:59
نایب قهرمان دوومیدانی المپیک وارد ایران شد
بام نیوز: رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس و قهرمان سابق ماده پرتاب چکش جهان و نایب قهرمان المپیک برای عقد تفاهم‌نامه همکاری و دیدار با مسوولان فدراسیون کشورمان، وارد ایران شد.

به گزارش بام نیوز: «ایوان تیخن» رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس که سابقه کسب چندین مدال جهانی و المپیک را در کارنامه دوران ورزشی خود دارد، بامداد امروز با استقبال هاشم صیامی و علی رضایی، دبیر فدراسیون وارد کشورمان شد.

نایب رییس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا در بدو ورود به کشورمان ضمن ابراز خورسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران گفت: دوستان خوبی در میان ورزشکاران کشور شما دارم و همیشه رابطه نزدیک و تنگاتنگی با آنها داشته‌ام.

وی افزود: شناخت خوبی از پتانسیل‌های دوومیدانی ایران دارم و مطمئن هستم با همکاری یکدیگر می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای ورزش دوومیدانی در هر ۲ کشور رقم بزنیم.

تیخن ادامه داد: امیدوارم در جریان این سفر تفاهمات خوبی میان روسای فدراسیون هر دو کشور ایران و بلاروس صورت پذیرد و این همکاری موجب برقراری تعاملات بیشتر و رشد و توسعه بیش از پیش دوومیدانی هر دو کشور در آینده نزدیک شود.

ایوان تیخن رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس قرار است در جریان اولین روز سفر به کشورمان پس از حضور در فدراسیون دو و میدانی با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و پیرامون تعاملات و بسط و گسترش ورزش دو و میدانی بحث و گفت‌وگو داشته باشد.

وی ضمن عقد تفاهم‌نامه همکاری، یک کارگاه آموزشی ۲ روزه برای مربیان تخصصی ماده پرتاب چکش کشورمان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.