• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی با فرماندار شهرستان تنگستان برگزار شد

  • کد خبر : 79301
  • 02 آبان 1401 - 20:30
نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی با فرماندار شهرستان تنگستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بام، نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان تنگستان با حضور حاجیانی سر پرست معاونت توسعه و منابع، اداره کل ورزش و جوانا ن، فرماندار تنگستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان برگزار شد. فرماندار تنگستان در نشست خبر داد: برای امسال در اعتبارات تملک دارایی شهرستان، ۸ میلیارد تومان […]

به گزارش پایگاه خبری بام، نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان تنگستان با حضور حاجیانی سر پرست معاونت توسعه و منابع، اداره کل ورزش و جوانا ن، فرماندار تنگستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان برگزار شد.
فرماندار تنگستان در نشست خبر داد: برای امسال در اعتبارات تملک دارایی شهرستان، ۸ میلیارد تومان برای حوزه ورزش اختصاص دادیم.
احمد لطفی گفت: شب‌های یکشنبه هر هفته برای ایجاد یک گفتمان و شناخت بهتر از وضعیت جامعه شهرستان و مسایل و مشکلات اقشار مختلف، نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف برگزار میکنیم.
وی افزود: امشب نیز نشستی را با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان در نظر گرفتیم تا در حوزه ورزش، با توجه به اولیتها، تصمیم‌سازی در این حوزه داشته و بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، کارهای بیشتر و کاملتری در حوزه ورزش انجام دهیم.
لطفی بیان داشت: از ظرفیت‌های استانی و وزارتخانه و همچنین نماینده مردم در مجلس برای رفع مشکلات و تامین نیازهای ورزشی استفاده میکنیم.
مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش مانند دیگر حوزه‌ها، رشد چشمگیری از ابتدای انقلاب تا کنون داشتیم، که همین امر باعث شده دشمنان ایران حتی برای ورزش نیز برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند جلوی پیشرفتهای ما را بگیرند.
فرماندار تصریح کرد: سرانه ورزشی تنگستان نسبت به متوسط استان وضعیت بهتری دارد، اما در خصوص امکانات و تجهیز زیرساختها نیاز به یک سری اقدامات است و ما نیز برای این مساله برنامه‌زیزی لازم را انجام دادیم.
وی اظهار کرد: اعتباراتی که امسال به حساب دهیاری‌ها و شهرداریها واریز می‌شود، با افزایش چشمگیری مواجه شده که هیات‌های ورزشی می‌توانند بابت قعالیتهای خود با ارتباط با دهیاران و شهرداران، از این ظرفیت استقاده کنند.
در این آیین از خیرین ورزش یار شهرستان تنگستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.