• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
3

پورقاز: بازی برد و باخت دارد/ خلعتبری: به من اجازه ندادند درباره داوری حرف بزنم

  • کد خبر : 61682
  • 15 آبان 1400 - 12:24
پورقاز: بازی برد و باخت دارد/ خلعتبری: به من اجازه ندادند درباره داوری حرف بزنم
بام نیوز: دو بازیکن تیم سپاهان پس از باخت به ذوب آهن در دربی درباره این موضوع اظهار نظر کردند.

به گزارش بام نیوز، عزت‌الله پورقاز پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی برد و باخت دارد و کاری به این موضوع ندارم. برای ما شب سختی است زیرا شکست خوردیم اما می‌خواهم به خانواده هوادار عزیزمان تسلیت بگویم. داغ جوان بزرگ است و خدا به خانواده اش صبر بدهد. مصیبت بزرگی است و همه ناراحت هستیم.

همچنین محمدرضا خلعتبری درباره شکست سپاهان در این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و کار را خوب شروع کردیم. یک پنالتی از دست دادیم که جزئی از فوتبال است و چیزی از ارزش‌های شهباززاده کم نمی‌شود. برای بهترین بازیکنان هم این اتفاقات می‌افتد. آماده بودیم با کسب سه امتیاز شرایط خود را در جدول بهتر کنیم اما به هر حال فوتبال است.

وی ادامه داد: ذوب آهن هم قبل از ۱۰ نفره شدن ما یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد. البته پس از ده نفره شدن سپاهان هم ۳-۲ فرصت خوب دیگر داشتند. به ذوب آهن برای برد تبریک می‌گویم. هرچند رقیب هستند اما هم‌شهری ما هم هستند و در ادامه مسیر برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. این باخت هم چیزی از ارزش‌های سپاهان و بازیکنانش کم نمی‌کند.

هافبک تیم سپاهان خاطرنشان کرد: با تمام قوا به جلو حرکت می‌کنیم تا در آینده نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. دیدار بعدی هم با تراکتور در خانه خودمان است. اگر سه امتیاز آن مسابقه را بگیریم باخت ناراحت‌کننده به ذوب آهن هم فراموش می‌شود.

خلعتبری درخصوص اینکه همزمان با تعویض شدن وی جلال علی محمدی هم اخراج شد، گفت: درباره داوری می‌خواستم صحبت کنم اما چنین اجازه‌ای به من ندادند. به همین دلیل حرف نمی‌زنیم. در سه هفته اول داوران بسیار خوب و جوانی برای ما قضاوت کردند و فوق‌العاده داوری کردند. در بازی با ذوب آهن حیدری داور بود اما به دلیل اینکه اجازه ندارم نمی‌توانم درموردش صحبت کنم.

وی با اشاره به درگذشت یکی از هواداران سپاهان پیش از دربی اصفهان پاسخ داد: پس از بازی متوجه این اتفاق شدیم. واقعه شوکه کننده و ناراحت کننده بود. محرم نویدکیا پیش از بازی خواهش کرد هواداران در این شرایط بارانی و خطرناک دنبال تیم نیایند. همیشه پشت ما به طرفداران گرم بود که در سرما و گرما از سپاهان حمایت می‌‌کنند. از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم اما امیدوارم دیگر چنین موضوعی رخ ندهد و اولین و آخرین بار باشد. واقعا مسیر و اتوبان ورزشگاه فولادشهر خیلی خطرناک است. به خانواده این هوادار هم تسلیت می‌گویم.

هافبک سپاهان درخصوص اینکه آیا در لحظات پایانی روی خودش خطای پنالتی رخ داد، گفت: دروغ گفتن بلد نیستم و آن صحنه خطا نبود. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. البته طبیعی است کادرفنی اعتراض کند زیرا در صحنه‌ای که گل خوردیم باید برای ما کرنر می‌گرفتند اما این اتفاق نیفتاد و توپ این طرف آمد و به گل ذوب اهن تبدیل شد. البته علی محمدی نباید اخراج می‌شد زیرا برخوردی اتفاق نیفتاد و می توانست به هر دو بازیکن کارت زرد بدهد یا ندهد. نظر حیدری این بود که فقط به جلال کارت زرد بدهد اما متاسفانه درباره داوری بیشتر از این نمی‌توانم حرف بزنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.