• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
0

کناره گیریِ یکی از کاندید‌های ریاست فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 22335
  • 12 بهمن 1399 - 21:33
کناره گیریِ یکی از کاندید‌های ریاست فدراسیون فوتبال
بام نیوز: در حالی که این روز‌ها گمانه زنی درباره اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال بیش از پیش شده است خبر‌هایی درباره انصراف یکی از کاندیدا‌ها به گوش می‌رسد.

به گزارش بام نیوز: در حالی که این روز‌ها گمانه زنی درباره اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال بیش از پیش شده است خبر‌هایی درباره انصراف یکی از کاندیدا‌ها به گوش می‌رسد.

موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت کاندیداها که این روزها به سوژه داغ محافل فوتبالی و رسانه ها تبدیل شده است، در تازه ترین خبرها شنیده می شود یکی از کاندیداها که حتی شایعاتی درباره رد صلاحیت احتمالی او به گوش می رسد به احتمال فراوان به دلایل شخصی انصراف خواهد داد.

این کاندیدا که ثبت نام او برای پست ریاست فدراسیون فوتبال خبرساز هم شده بود به دلیل برخی دلایل شخصی نمی خواهد در ادامه راه در انتخابات بماند و احتمال انصراف او حتی قبل از اعلام تایید صلاحیت نهایی از سوی نهادهای نظارتی وجود دارد.

باید منتظر ماند و دید آیا این کاندیدا که از شرکت در ادامه انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف خواهد داد یا در آخرین لحظات از انصراف برمی گردد و در رقابتهای انتخاباتی شرکت می کند.

به این دلیل که هنوز تایید صلاحیت نهایی کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام نشده، نام این کاندیدا منتشر نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.