• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
1

کوهنوردان به ارتفاعات پایتخت صعود نکنند

  • کد خبر : 86367
  • 17 خرداد 1402 - 21:54
کوهنوردان به ارتفاعات پایتخت صعود نکنند
بام: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و تاکید کرد: کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای به ارتفاعات پایتخت صعود نکنند.

به گزارش خبرنگار بام، حامد یزدی‌مهر عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روز گذشته هشدار زرد نیز صادر شده بود، افزود: همچنان تاکید مدیریت بحران بر نداشتن تردد و استقرار افراد در ارتفاعات پایتخت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اظهارداشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از امروز سه شنبه ۱۶ خرداد تا اواخر وقت پنجشنبه ۱۸ خرداد در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، تشکیل و رشد ابرهای همرفتی، رعد و برق و تگرگ، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: صعود نکردن به ارتفاعات، توقف نداشتن در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام از موارد مهم و مورد تاکید است.

یزدی مهر به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: هشدار نارنجی به همه دستگاه‌های امدادرسان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ و دستورهای لازم مبنی بر انجام اقدامات پیشگیرانه صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و قلبی می‌خواهیم در زمان‌های کاهش کیفیت هوا و بروز گرد و غبار از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.