• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

کوه پیمایی فرهنگیان البرز با شعار تندرستی – ولایت مداری

  • کد خبر : 79262
  • 28 مهر 1401 - 23:10
کوه پیمایی فرهنگیان البرز با شعار تندرستی – ولایت مداری

به گزارش خبرنگار بام، این کوه پیمایی با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت و بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز فراخوان شد که در ترکیب آن مدیران و کارکنان حضور داشتند. در این برنامه ورزشی – معنوی زیارت عاشورا با نوای برادران سعیدی مقدم و منظوری قرائت شد و فرهنگیان بار دیگر به […]

به گزارش خبرنگار بام، این کوه پیمایی با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت و بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان البرز فراخوان شد که در ترکیب آن مدیران و کارکنان حضور داشتند.

در این برنامه ورزشی – معنوی زیارت عاشورا با نوای برادران سعیدی مقدم و منظوری قرائت شد و فرهنگیان بار دیگر به نیت از روح والای  امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر آن را زمزمه کردند.

همچنین مسابقه ورزشی نیز برای کارکنان آموزش و پرورش در حاشیه این کوه پیمایی  برگزار شد و به قید قرعه به هشت نفراز شرکت کنندگان هدایای ورزشی اهدا شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه درجمع کوه پیمایان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به فرهنگیان سختکوش و ولایت مدار استان البرز، گفت: ورزش در زندگی باید به یک نیاز روزانه تبدیل شود زیرا این مهم ارتباط مستقیم در تامین سلامت جسم و روان بویژه در بین دانش آموزان برای داشتن تحرک جسمی مناسب و یادگیری بهتر درس ها دارد.

” سید مسلم رئیسی “ خاطرنشان کرد: امروزه هر فردی باید بداند که برای حفظ سلامت فردی و پیشگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری ها باید به ورزش بپردازد زیرا ورزش کردن سلامت جسم و روان او را تضمین می کند.

وی از تغذیه مناسب و ورزش بعنوان مهمترین عامل در حفظ و ارتقای ضریب سلامتی در افراد یاد کرد و یادآورشد: برای کاهش انواع بیماری ها ، پیشگیری از چاقی حتی در کودکان ، حفظ تناسب اندام ،کنترل برخی از بیماریها از جمله فشار خون، دیابت و پوکی استخوان باید ورزش و رژیم غذایی را در زندگی رعایت کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: تقویت سیستم بدنی ، مصرف بی واسطه و مستقیم اسیدهای چرب و اثرات مثبتی که ورزش کردن در سیستم گوارشی بدن دارد نباید غفلت کرد.

وی ادامه داد: به ورزش در زندگی باید به یک مهارت فردی و تخصصی نگاه کرد زیرا انجام روزانه این اقدام مهم در فرآیند عملکرد کاری – سلامتی او تاثیر دارد و کیفیت بخشی زندگی او را رقم می زند.

رئیسی ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی ورزش را در جامعه ضروری دانست و یادآور شد: فرهنگیان که در عرصه تعلیم و تربیت جامعه فعالیت دارند لازم است برای گسترش این امر مهم در خانه و مدرسه تلاش کنند.

به گفته وی به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه های متنوعی در مدارس این استان در حال برگزاری است زیرا باورداریم آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مهم در فرهنگ سازی می تواند در گسترش ورزش در جامعه در خانه و مدرسه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.