• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
2

۲ سالن ورزشی در استان بوشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 84361
  • 12 اسفند 1401 - 19:09
۲ سالن ورزشی در استان بوشهر افتتاح شد
بام: مراسم افتتاح ۲ سالن ورزشی چند منظوره در استان بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام، معاون وزیر ورزش و جوانان صبح جمعه در این مراسم اظهار داشت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی دارد که در این راستا مطالبات جوانان پیگیری و محقق می‌شود.

مریم کاظمی‌پور با اشاره به افتتاح طرح‌های ورزشی در استان بوشهر بیان کرد: ۱۳.۵ میلیارد تومان به طرح‌های ورزشی استان بوشهر تخصیص یافت و امروز وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور بیان کرد: در سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به بوشهر اعتبارات مورد نیاز طرح‌های ورزشی مصوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح سالن آزادگان روستای گرگور در شهرستان تنگستان اظهار داشت: این سالن با مساحت یک‌هزار و ۲۵۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور، اعتبارات نفت و استانی احداث شده است.

کمال صالح احمدی ادامه داد: سالن ورزشی شهید غریبی در روستای کلل شهرستان دشتی نیز با حضور معاون وزیر و سایر مسئولان استان و شهرستان دشتی افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این سالن چند منظوره با مساحت یک‌هزار و ۲۵۰ متر مربع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، اعتبارات ملی و استانی احداث شده و به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.