• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
1

از الگوی های برتر حجاب و عفاف ورزش استان بوشهر تجلیل شد

  • کد خبر : 87228
  • 03 مرداد 1402 - 23:55
از الگوی های برتر حجاب و عفاف ورزش استان بوشهر تجلیل شد
بام: در سومین جشنواره ملی الگوهای برتر عفاف و حجاب استان بوشهر از 10 نفر از قهرمانان ، مربیان ، داوران، همسر ورزشکار قهرمان، مادر ورزشکار قهرمان استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش بام؛ سومین جشنواره ملی الگوی های برتر حجاب و عفاف با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاون ورزشی و معاون ورزش بانوان این اداره کل و برگزیدگان این جشنواره برگزارشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست بیان داشت: هرساله جشنواره های ملی الگوی های برتر حجاب برگزار می شود که از قهرمانان استان در این حوزه تقدیر می شود.

یاسر جمالی افزود: ورزش حرفه ای با حفظ استانداردهای فرهنگی، هنری است که بانوان ورزشکاران استان بوشهردر این چارچوب به شایستگی فعالیت میکنند و حافظ ارزشهای فرهنگی کشور هستند، تلاش می کنند و برای ورزش استان افتخار آفرینی میکنند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان از ۱۰ نفر از قهرمانان ، مربیان ، داوران، مادر ورزشکار قهرمان و همسر ورزشکار قهرمان استان بوشهر تجلیل می شود.

در این نشست از مهدیس سروری دررشته بدمینتون ،زینب خلیلی در رشته فوتبال ، بهار غلامی در رشته قایقرانی، طیبه فرید زادگان در رشته مچ اندازی ، لیلا اسدی مربی فوتبال ،خاتون کریمی داور نجات غریق ، امیرعلی فرخ پور همسر ورزشکار قهرمان سمیه محمودوند، منصوره مطرقی مادر ورزشکار قهرمان مژده مطرقی، عاطفه زنگنه فرد همسر ورزشکار سیدمحمد حسینی و زهرا دهداری مادر ورزشکارقهرمان حسن میهن دوست تجلیل شد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=87228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.