• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

استعفای رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان یزد

  • کد خبر : 3888
  • 11 آبان 1399 - 20:41
استعفای رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان یزد
بام نیوز: سید مصطفی فاطمی رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان یزد از سمت خود استعفا دادو طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی دکتر محسن حرازی زاده به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بام،سید مصطفی فاطمی رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان یزد از سمت خود استعفا دادو طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی دکتر محسن حرازی زاده به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد.

گفتنی است فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد می باشد، که به مدت ۳ سال عهده دار این مسئولیت بوده اند همچنین حرازی زاده مدیر کل سازمان هلال احمر استان نیز می باشد.

بر اساس مقررات حاکم حرازیزاده می بایست  شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی به منظور رقابت کاندیداهای احتمالی برای انتصاب ریاست این هیات را فراهم آورد.

با توجه به سابقه درخشان استان یزد در این رشته ورزشی و گسترش ورزش قهرمانی بدلیل خلا های بوجود آمده دیربازیست در شرایط مطلوبی بسر نمی برد .

استعفای اخیر دبیر هیات و نبود نائب رئیس، نگرانی های شرایط حاکم بر این روزها را دوچندان می نماید.

به نظر می رسد ادامه این روند به فرسایش نیروهای توانمند در این عرصه بیانجامد که شایسته است فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی در این زمینه ورود کند و با حضور نماینده یا نمایندگان خود در استان یزد نسبت به ساماندهی و سازماندهی شرایط بوجود آمده اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.