• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1
در گفتگو با بام مطرح شد

«اسکوچیچ» به محک‌های بهتری نیاز دارد/ هدف رسیدن به جام جهانی است

  • کد خبر : 6542
  • 26 آبان 1399 - 11:12
«اسکوچیچ» به محک‌های بهتری نیاز دارد/ هدف رسیدن به جام جهانی است
بام نیوز: کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ایران فعلا در دو بازی تدارکاتی خوب نتیجه گرفته است اما دراگان اسکوچیچ را نباید تنها با این دو بازی محک زد.

به گزارش پایگاه خبری بام، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی‌اش با هدایت اسکوچیچ نیز مثل اولین بازی به پیروزی رسید تا امیدها نسبت به این تیم با این سرمربی برای دیدارهای انتخابی جام جهانی افزایش پیدا کند.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفتگو باخبرنگار بام نیوز، در خصوص این بازی اظهار داشت: بوسنی تیمی خوب در سطح اروپا است اما در دیدار مقابل تیم ملی ایران نتوانست قابلیت‌های خودش را بروز دهد و اگر عامیانه بگویم فشاری بر تیم ما وارد نکرد. با این حال همین که تیم ما توانست در این بازی که نتیجه آن در روحیه تیمی مهم بود پیروز شود، اتفاق خوبی است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: تیم ملی نسبت به سابق خودش پوست اندازی کرده و چهره‌های جدیدی در این تیم به چشم می‌خورند. قطعاً برای بازی مهم‌تر و سرنوشت ساز چند بازیکن دیگر به تیم ملی اضافه می‌شوند. اما دیدن چند چهره جدید مثل امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، کاوه رضایی، مهدی قائدی و… در ترکیب تیم ملی اتفاق خوبی است.

وی اضافه کرد: دو پیروزی در دو بازی تدارکاتی خوب است اما برای قضاوت کردن در خصوص اسکوچیچ و عملکرد وی کافی نیست. اسکوچیچ برای آنکه مورد قضاوت قرار گیرد به محک‌های بهتر و بیشتری نیاز دارد.


مسعود اقبالی کارشناس فوتبال ایران و مدرس AFC

اقبالی در ادامه بیان داشت: هدف از حضور در دیدارهای تدارکاتی رسیدن به هماهنگی‌های هرچه بیشتر و بهتر است و مهم‌تر از پیروزی در این دیدارها، پیروزی در دیدارهای اصلی و رسمی و انتخابی است که قرار است تیم ما را به جام جهانی برساند.

کارشناس فوتبال مهمترین دیدار رسمی پیش روی تیم ملی را دیدار با بحرین دانست و گفت: با وجود اینکه فوتبال حساب و کتاب ندارد و نباید خودمان را حتی مقابل تیم‌هایی مثل کامبوج و هنگ کنگ هم پیروز بدانیم و برای پیروزی در چنین بازی‌هایی هم باید جنگید و تلاش کرد، اما اصلی‌ترین حریف ایران در راه رسیدن به جام جهانی، بحرین است. اگر ما بعد از دو پیروزی محتمل مقابل کامبوج و هنگ کنگ بتوانیم بحرین را ببریم، باید به شکست دادن عراق با توجه به روحیه گرفتن تیم ملی امیدوارتر باشیم. اما اگر در این بازی امتیاز از دست بدهیم که دیگر هیچ.

اقبالی تاکید کرد: تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی بیشتر و بهتری نیاز دارد و امیدوارم از فرصتی که تا بازی‌های مقدماتی جام جهانی در پیش داریم بشود بهترین استفاده لازم را برد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6542
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.