• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

ایرانجوان بوشهر برای فصل جدید لیگ سه با تیمی جوان پا به رقابت‌ها می‌گذارد

  • کد خبر : 84480
  • 19 اسفند 1401 - 7:56
ایرانجوان بوشهر برای فصل جدید لیگ سه با تیمی جوان پا به رقابت‌ها می‌گذارد
بام: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم برای فصل جدید با بازیکنانی جوان در مسابقات شرکت می‌کند تا جایی که شاید میانگین سنی تیم به 24 سال نیز نرسد.

عطاالله وزیری در گفت و گو با بام افزود: نقل و انتقالات باشگاه ایرانجوان از حدود یک ماه پیش آغاز شده که در این مدت پنج بازیکن بزرگسال و تلفیقی از جوانان و امید به تیم پیوستند.

وی بیان کرد: ایرانجوان چهار بازیکن زیر ۲۱ از سایر باشگاه‌ها جذب کرده و پنج بازیکن زیر ۲۱ سال دیگر و همچنین جذب پنج بازیکن جدید بزرگسال مدنظر است.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر ادامه داد: با درایت و انتخاب خوب کادر فنی، برای سال جدید ۶۰ درصد از بازیکنان جوان و شایسته استان به عنوان نسل آینده فوتبال استان بوشهر در تیم ایرانجوان حضور دارند.

وی افزود: امید است بازیکنان مدنظر بتوانند در باشگاه ایرانجوان که با لقب کارخانه بازیکن سازی شناخته می‌شود استعداد خود را بخوبی به نمایش بگذارند.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: انتظار می‌رود بازیکنان در مرحله نخست با تلاش مضاعف برای صعود ایرانجوان شرایطی فراهم کنند تا در آینده نیز جذب تیم‌های تراز اول فوتبال کشور شوند.

وزیری عنوان کرد: براساس شواهد، زمان آغاز مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور ۱۶ فروردین آغاز می شود که پیش از این در صورت صلاحدید کادر فنی نسبت به برپایی اردوی آمادگی اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: در این راستا از تلاش‌های هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برای ارتباط موثر و مستمر با باشگاه ایرانجوان کمال قدردانی را داریم.

وزیری افزود: از سال ۹۶ تا کنون کلیه کمک‌ها به باشگاه ایرانجوان از ۲ مییلیارد تومان بالا نمی‌رود و با احتساب ۲ میلیارد تومان برای هر فصل از ۱۰ میلیارد هزینه انجام شده برای تیم تنها یک پنجم آن توسط ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی جذب شده است.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یادآور شد: ایرانجوان از اسفند سال ۹۸ هیچ سهام داری ندارد و تنها هفت عضو هیات امنا دارد که خودشان سهام را برگرداندند و اکنون باشگاه به طور کامل مردمی اداره می‌شود که با این شرایط انتظار است دستگاه‌های دولتی نیز بتوانند از این باشگاه حمایت مناسب داشته باشند.

وزیری افزود: از هواداران و بویژه پیشکسوتان ایرانجوان انتظار می رود با کنار گذاشتن اختلاف‌ها و حضور در تمرین‌های تیم مشوق بازیکنان برای کسب نتیجه‌های ارزشمند شوند.

وی تصریح کرد: موفقیت ایرانجوان به عنوان باشگاه مردمی موفقیت خود هواداران است، از این رو انتظار داریم از هیچ تلاشی برای تشویق تیم دریغ نکنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.