• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
0

برای اولین بار برنامه یکساله می‌دهیم/دو دستیار خارجی را مشخص کردم

  • کد خبر : 85463
  • 06 اردیبهشت 1402 - 1:35
برای اولین بار برنامه یکساله می‌دهیم/دو دستیار خارجی را مشخص کردم
بام: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.

به گزارش خبرنگار بام، امیر قلعه نویی پس از حضور در نشست هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ برای برنامه ریزی اردوهای تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز دو جلسه داشتیم که نشست اول با مسئولان سازمان لیگ بود و طی آن در مورد برنامه‌های لیگ آینده صحبت کردیم.

وی افزود: تقویم تیم فوتبال امید را هم بررسی کردیم. من در این جلسه علاوه بر این که مدافع منافع تیم ملی بودم، از منافع مربیان تیم‌های لیگ هم دفاع کردم و مدافع باشگاه‌ها هم بودم چرا که آنها در لیگ ارجح هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد برنامه ریزی صورت گرفته برای تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: هر چند برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است اما هنوز جزئیاتی دارد که باید با همکارانم در کادر فنی بنشینیم و کار را نهایی کنیم تا بتوانیم برای اولین بار یک برنامه یکساله برای تیم ملی بدهیم.

وی تاکید کرد: البته مسئولان سازمان لیگ هم مشکلات خاص خودشان را دارند اما باید با هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه را تدوین کنیم. سازمان لیگ برنامه یکساله دارد اما این که اعلام نمی‌شود به خاطر موانعی است که باید برطرف شود.

امیر قلعه نویی در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت کافا هم گفت: باید برویم امکانات قرقیزستان را ببینیم و بعد نظر بدهیم. البته کنیا و عمان هم هستند اما باید شرایط مد نظر کادر فنی را تأمین کند. البته مشکلی که داریم این است که اگر این تورنمنت کنسل شود در این فیفادی جایگزینی برای آن نداریم.

قلعه نویی تاکید کرد: البته برای فیفادی بعدی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است و امور بین الملل پیگیر هستند تا شرایط خوبی را فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اضافه شدن دستیاران خارجی به کادر فنی این تیم نیز گفت: دو همکار را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده ام که از طریق امور بین الملل پیگیر هستند و هر وقت نهایی شد اسامی آنها اعلام خواهد شد.

وی در مورد خداحافظی بازیکنانی نظیر کریم انصاریفرد و سامان قدوس از تیم ملی گفت: بازیکنان درگیر لیگ‌هایشان هستند و ما هم در این مورد چیزی نشنیده ایم. اگر لازم باشد حتماً با آنها صحبت می‌کنیم.

وی در مورد پورعلی گنجی و بازیکنان دیگر که آیا به تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: هر بازیکنی که شایسته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد در خدمت او خواهیم بود.

امیر قلعه نویی در مورد صحبت‌های تیموریان یکی از دستیارانش در تیم ملی بعد از دربی و این که عنوان کرده بود امیدوار است استقلال قهرمان شود گفت: با تیموریان صحبت کردیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.