• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

برترین های سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان مشخص شدند

  • کد خبر : 84734
  • 03 فروردین 1402 - 11:25
برترین های سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان مشخص شدند
بام: سومین دوره از مسابقات پرش با اسب باشگاه سوارکاری صفوی در استان بوشهر برگزارشد.
به گزارش بام، در این رقابتها دررده بزرگسالان: مهرشاد مهرپور با اسب اکلی دی کاروسو به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری سوارکاری شبدیز “استان فارس ، مجتبی پورشمسی با اسب آبسند به مالکیت مرتضی کمالی از باشگاه سوارکاری کوی بهشت “استان فارس و مهدی حاصلی با اسب داچ به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری آفتاب “استان فارس اول تا سوم شدند.
همچنین در رده. رده open110: مجتبی پورشمسی با اسب آبسند به مالکیت مرتضی کمالی از باشگاه سوارکاری کوی بهشت “استان فارس، آرش حاصلی با اسب کاپوچینو به مالکیت امیر سیادتان از باشگاه سوارکاری آفتاب “استان فارس و مهرشاد مهرپور با اسب اجی پوپ به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری شبدیز استان فارس” عناوین اول تا سوم این رقابتها را کسب نمودند.
در رده سوار مبتدی: بیخطا: . رزا سیادتان با اسب کاپوچینو به مالکیت امیر سیادتان از باشگاه سوارکاری آفتاب . ، محمد عارف عبدلی با اسب حریرسام به مالکیت زهرا خنسیر از باشگاه سوارکاری نیروگاه اتمی . وحمد رضا ایزد گشت با اسب ویندی به مالکیت باشگاه سوارکاری نیروگاه اتمیمقام های اول تاسوم راکسب کردند.
در رده اسب مبتدی: بیخطا: آرش حاصلی با اسب الکس به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری آفتاب “استان فارس” به مقام قهرمانی رسید. درخارج از رده: مجبتی پورشمسی با اسب آیبیکو به مالکیت محمد وادی ، سید عبدالله صفوی با اسب cold boy”پرستیژ “به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری صفوی . اول و دوم شدند
دررده تمرینی: آرش حاصلی با اسب الکس به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری آفتاب ، علی ایرانی با اسب اسپارتا به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری پارکور ، خلیل بحرانی با اسب ژینو به مالکیت ایشان از باشگاه سوارکاری پارکور ، علی ایرانی با اسب بیوتی به مالکیت آرتینا حیدری از باشگاه سوارکاری پارکور .،آوا شفیع پوری با اسب ویولا به مالکیت مهدی جوکار از باشگاه سوارکاری نیروگاه اتمی ، محمد جواد ایزد گشت با اسب ویندی به مالکیت باشگاه سوارکاری نیروگاه، وحسین فخرایی با اسب جنتلمن به مالکیت یاسر محزون زاده از باشگاه سوارکاری عنوان قهرمانی را کسب نمودند.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.