• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
2

برگزاری اردوی انتخابی تیم والیبال ساحلی رده‌های سنی مختلف در استان بوشهر

  • کد خبر : 86975
  • 20 تیر 1402 - 16:30
برگزاری اردوی انتخابی تیم والیبال ساحلی رده‌های سنی مختلف در استان بوشهر
اردوی انتخابی تیم والیبال ساحلی رده‌های مختلف سنی استان بوشهر در دو روز پنجشنبه و جمعه مصادف با تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در شهر بوشهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بام ، در روز نخست (پنجشنبه) رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال و در روز آخر (جمعه) رده سنی زیر ۲۱ سال و زیر ۲۳ که سال تمریناتی در زیر نظر محمد حسین خسروانی مربی بین المللی والیبال ساحلی و کمک مربی تیم ملی ایران و مربی والیبال ساحلی پارس جنوبی حاضر در لیگ برتر کشور، به جهت انتخابی تیم های والیبال ساحلی در رده‌های سنی پسران استان بوشهر صورت گرفت.

در این دوره از اردو های انتخابی تیم های والیبال ساحلی ۲۰ نفر از سراسر استان حضور داشتند و این اردو درحالی برگزار گردید که مرکز استان فاقد زمین اختصاصی و مخصوص والیبال ساحلی بود و تنها زمین تقرییاً متناسب با استاندراد های این ورزش، که به صورت خودجوش توسط اهالی والیبال در پارک باسیدون ساخته شده بود نیز شرایط و امکان استفاده از آن وجود نداشت.

در نهایت این اردو در ساحلی برگزار شد که فاقد زمین و پایه والیبال ساحلی بود که این موضوع در حال حاضر بزرگترین مشکل والیبال ساحلی استان بوشهر به حساب می رود.

بر طبق تقویم پیشنهادی که از سوی فدراسیون والیبال ساحلی صادر شده است مسابقات کشوری این ورزش از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.