• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

برگزاری همایش «سیمرغ» به میزبانی هیئت استان «فارس» + عکس

  • کد خبر : 83217
  • 05 بهمن 1401 - 23:03
برگزاری همایش «سیمرغ» به میزبانی هیئت استان «فارس» + عکس
بام: طرح «سیمرغ» از منظر طرحی غیر رقابتی و دارای پتانسیل‌های بسیار از لحاظ تبادلات فرهنگی،آموزشی، آشنایی با آداب و سنن اقوام کشور و انتقال تجربیات است.
به گزارش بام، مراسم تجلیل از شرکت کنندگان طرح سیمرغ استان فارس در روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱ در شهر شیراز برگزار گردید.
در این مراسم «حسین نظر» دبیر پروژه سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، «حمیدرضا ایزدی» رئیس هیئت استان فارس، دبیر و نائب رئیس استان، «حسین وهابی» مسئول کمیته سیمرغ استان،  و تعدادی از مسئولین کارگروه‌های هیئت استان حضور داشتند.
 «ایزدی» ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان طرح «سیمرغ» از منظر طرحی غیر رقابتی و دارای پتانسیل‌های بسیار از لحاظ تبادلات فرهنگی، آموزشی، آشنایی با آداب و سنن اقوام کشور و انتقال تجربیات پرداخت.
در ادامه «حسین نظر»  اهداف طرح سیمرغ و روند پیشرفت و بهبود آن را در راستای حفاظت از محیط زیست و ارتقاء سطح کیفی صعودها، بیان کرد.
در پایان به تعداد ۲۰ نفر از اتمام کنندگان طرح سیمرغ نشان و لوح سیمرغ اهداء شد.
هم‌چنین؛  دو بلد محلی کوه «بل» اقلید به عنوان مرتفع‌ترین کوه استان فارس و باشگاه «طبیعت‌دوست» به عنوان باشگاه برتر در طرح سیمرغ نیز با نشان و لوح، تقدیر شدند.
شایان ذکر است؛ بنابر اعلام دبیر پروژه سیمرغ فدراسیون، این استان در جایگاه سوم اتمام کنندگان طرح سیمرغ در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرار دارد.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.