• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

بوشهر برای میزبانی رقابت‌های بین المللی والیبال ساحلی مناسب است

  • کد خبر : 84225
  • 09 اسفند 1401 - 16:14
بوشهر برای میزبانی رقابت‌های بین المللی والیبال ساحلی مناسب است
بام: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: این استان با برخورداری از زیرساخت‌های استاندارد، ظرفیت میزبانی رقابت‌های بین المللی رشته والیبال ساحلی را دارد.

به گزارش بام، حسن بازدرهوا جمعه‌شب در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی در بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به استادیوم بین المللی ساحلی در بوشهر و همچنین نگاه ویژه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به رشته والیبال ساحلی، بوشهر می‌تواند به بهترین نحو ممکن رقابت‌های بین المللی این رشته ورزشی را میزبانی کند.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی رشته والیبال ساحلی در بوشهر بدون تردید به توسعه این رشته در سطح استان نیز کمک شایانی می‌کند.

بازدرهوا ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های هیات والیبال استان بوشهر و تصمیم‌های مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بویژه مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی کمپ اختصاصی رشته والیبال ساحلی برای آکادمی پارس جنوبی احداث می‌شود.

وی یادآور شد: هفته دوم از سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی کشور از سوم اسفندماه به میزبانی باشگاه پارس جنوبی بوشهر برگزار شد که استان بوشهر با حضور ۲ نماینده شامل پارس جنوبی و پیکان دیر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

بازدرهوا ادامه داد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ پیکان دیر میزبان هفته چهارم رقابت‌ها است و تاکنون نیز هر ۲ نماینده استان بوشهر در رتبه‌های بالای جدول لیگ برتر والیبال ساحلی کشور قرار دارند.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها حسن مهاجر و حمید احمدیان به عنوان داور و نیما نیکنام به عنوان مسئول vis (مسئول ثبت اطلاعات والیبال) انتخاب شدند که این موفقیت ارزشمندی برای والیبال ساحلی استان بوشهر است.

تیم‌های ساوانا (شاهرود)، رعد پدافند تهران، امید سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، پارس جنوبی، پیکان دیر، شهید ادریس آزادیان، دانش و توپ مشهد، رازین پلیمر زاهدان، اداره بنادر و دریانوردی انزلی، موج سواران ساحل نوشهر و شهداب یزد تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور هستند.

در پایان ۱۳ هفته رقابت در مرحله رفت و برگشت، هشت تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند که در تیرماه مرحله پایانی به میزبانی یکی از استان‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.