• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

بی‌اطلاعی مربی و سرمربی تیم ملی تپانچه از برنامه اردوی ملی‌پوشان

  • کد خبر : 60082
  • 03 آبان 1400 - 23:59
بی‌اطلاعی مربی و سرمربی تیم ملی تپانچه از برنامه اردوی ملی‌پوشان
بام نیوز: در حالی که روابط عمومی فدراسیون تیراندازی زمان آغاز دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تپانچه را اعلام کرده است، «احمد نجفی» سرمربی و «محسن نصر» اصفهانی مربی این تیم از برنامه اردو و نحوه انتخاب ملی‌پوشان اظهار بی‌اطلاعی کردند.

به گزارش بام نیوز: در این اردو که قرار است از فردا(یکشنبه دوم آبان ماه) آغاز شود، ۱۹ تیرانداز تپانچه زن و مرد دعوت شده‌اند و براساس گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی برخی از آنان نفرات جدید هستند و پیش از این به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند.

هانیه رستمیان، زینب طوماری، مینا قربانی، معصومه هاشمی، لعیا محمدی، آیلین قلی زاده، مهدیسا برزگر، جواد فروغی، محمدرضا محمودی، ابراهیم برخورداری، علی آذرپیر، سید مهدی موسوی راضی، محمد علس پساویده، محمد احمدی، میلاد طالبی پشت گل، علی کشانی و مانی ولی‌خانی قرار است از یکشنبه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی این تیم از سر بگیرند اما نه سرمربی و نه مربی هیچکدام از نحوه انتخاب بازیکنان یا برنامه‌ای که قرار است در اردو برای آمادگی ملی پوشان دنبال و اجرا شود، اطلاعی نداشتند.

نصر اصفهانی در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه اردوی آماده سازی برای آمادگی و حضور تیراندازان در المپیک توکیو را از ابتدا تا انتها شخصا طراحی و اجرا کردم اما درخصوص این اردو من فقط برنامه ارائه شده از سوی سرمربی تیم را اجرا خواهم کرد.

و نجفی سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه نیز باوجود اصرار خبرنگار، هیچ توضیحی در خصوص برنامه اردو نداده و می‌گوید همه چیز را از ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی و سخنگوی فدراسیون بپرسید!

در حالی که ملی‌پوشان باید خود را برای شروع مسابقات به‌ویژه رقابت‌های جام جهانی و از آن مهم‌تر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مهیا کنند، کادر فنی تیم ملی تپانچه خبر از برنامه و روند آماده سازی این تیم نداشته و از سوی دیگر از آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی با تفنگ نیز هیچ خبری نیست.

مرحله دوم اردوی تمرینی تپانچه با دعوت از ورزشکاران جدید از دوم تا یازدهم آبان ماه در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.