• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

حادثه در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 85267
  • 26 فروردین 1402 - 21:00
حادثه در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت
بام: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: حادثه در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار بام اظهار کرد: بامداد امروز جمعه طی تماس تلفنی شخصی مبنی بر مصدومیت و گیر افتادگی ۲ نفر کوهنورد در ارتفاعات کوه پراو مسیر پناهگاه تیم‌های عملیاتی کوهستان جمعیت هلال احمر جهت برنامه ریزی و امدادرسانی در محل پایگاه کوهستان کرمانشاه به حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

وی افزود: به دلیل شرایط بد آب و هوایی و هشدارهای مکرر هواشناسی، امکان برخورد صاعقه، بارش شدید باران و تاریکی مسیر، امکان صعود نیروهای عملیاتی به ارتفاعات وجود نداشته و تیم کوهستان رأس ساعت هشت به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده تیم از مسیر دوم به ارتفاعات صعود کرده و به کوهنورد مصدوم که توسط کوهنوردان مستقر در پناهگاه به پایین منتقل شده بود دسترسی پیدا کردند.

محمدی بیان کرد: یک تیم عملیاتی با انجام کمک‌های اولیه، فیکس و بسکت کردن مصدوم نسبت به انتقال ایمن مصدوم به دامنه کوه اقدام کرده و یک تیم برای انتقال فوتی به مسیر ادامه داده و عملیات کماکان ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی با در دست داشتن ۲ ست نجات، دیک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو ست نجات و یک دستگاه خودرو کمک دار در این عملیات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.