• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

خودروهای آتش‌نشانی روز طبیعت در تفرجگاه‌های گرگان مستقر می‌شوند

  • کد خبر : 72864
  • 15 فروردین 1401 - 21:27
خودروهای آتش‌نشانی روز طبیعت در تفرجگاه‌های گرگان مستقر می‌شوند
بام نیوز: رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با هدف افزایش سطح ایمنی شهر و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار، خودروهای آتش نشانی روز طبیعت در تفرجگاه های گرگان مستقر می‌شوند.

موسی‌الرضا صفری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز اظهارداشت: یک ایستگاه عملیاتی سیار همراه با یک خودرو سنگین، یک خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده ناهارخوران، یک ایستگاه عملیاتی سیار همراه با یک خودرو سنگین، یک خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده هزارپیچ و یک دستگاه خودرو سنگین خاموش کردن آتش در ابتدای پارک جنگلی النگدره مستقر خواهند شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی گرگان گفت: فردا همچنین گشت سیار در بوستان های شهر و ۲ تیم عملیاتی در ایستگاه شماره یک سازمان آماده خدمت هستند .

صفری همچنین از آمادگی تیم کوهنوردی و غواصی سازمان آتش‌نشانی گرگان در صورت بروز حادثه خبر داد.

معاون خدمات شهری و رییس ستاد اجرایی روز طبیعت شهرداری گرگان هم با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده برای رفاه شهروندان در این روز گفت: به طور معمول جنگل‌های ناهارخوران، النگدره و تپه هزارپیچ بیشترین حجم مراجعات شهروندان را به خود اختصاص می‌دهد که در ورودی آن ایستگاه‌های توزیع کیسه زباله و ایستگاه جمع‌آوری سبزه‌های شهروندان پیش‌بینی شده است.

احمد سالاری با تاکید بر توجه به نظافت سرویس‌های بهداشتی، اظهارداشت: هفت تانکر آبرسانی در پارک جنگلی النگدره، ۶ تانکر آب غیرنوشیدنی در مسیر جاده ناهارخوران و ۲ تانکر آب نوشیدنی نیز در تپه هزارپیچ قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=72864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.