• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
2

روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر تسریع شود

  • کد خبر : 86707
  • 04 تیر 1402 - 21:29
روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر تسریع شود
بام: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روند تعمیرات پلاژ بانوان در جهت فعال شدن و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی تسریع شود.

به گزارش بام، اکبر پورات پنجشنبه اول تیرماه در ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار کرد: دریا و ساحل همواره یکی از نقاط قوت استان بوده است، به شرطی که بتوان از ظرفیت های آن به خوبی بهره برداری نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در عین حال که از سواحل برای استفاده های گردشگری، ورزشی، تفریحی و آموزشی استفاده می شود باید به حفظ طبیعت حساس و زیست بوم سواحل توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه سواحل مکان بسیار مناسبی جهت آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستان باید تلاش شود از سواحل بیشترین استفاده برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کرد و دستگاه‌های فرهنگی برنامه ریزی مناسبی برای تابستان داشته باشند.

پورات گفت: احداث مراکز رفاهی در قالب ایجاد سرویس بهداشتی و رختکن از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شناگاه‌های استان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری‌ها انجام شده که باید تعداد هزار سرویس بهداشتی در سطح استان در کنار سواحل تا آخر سال ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف ما توسعه ورزش های دریایی و ساحلی است که در صورت درخواست مجوز جهت اجرای آن پیگیری و همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

پورات بیان کرد: ارائه راهکار و برنامه های اجرایی از سوی اداره کل محیط زیست استان بوشهر در جهت توسعه و حفظ فضای سبز و زیست گونه‌های ساحلی در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.