• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
0

سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزایش یافت

  • کد خبر : 84718
  • 02 فروردین 1402 - 3:06
سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزایش یافت
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با افتتاح طرح‌های جدید، سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بام، کمال صالح احمدی ظهر یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی از تلاش ویژه برای تثبیت مالکیت اراضی ورزشی خبر داد و اضافه کرد: در راستای صدور سند مالکیت اراضی ورزشی و مجوز فعالیت بخش خصوصی ۱۰۰ هکتار مالکیت اراضی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تثبیت و رأی ۴۰۰ هکتار اراضی نیز در مراجع قضائی به نفع دولت صادر شد.

اهدای زمین توسط خیرین

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: امسال بیش از پنج هکتار اراضی اهدایی خیرین استان به حوزه ورزش به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی ۴۹ میلیارد تومان در عرصه توسعه فضاهای استان بوشهر سرمایه‌گذاری کرده است اضافه کرد: ۹۸ مجوز صدور فعالیت ورزشی از طریق کمیسیون ماده ۵ به افراد حقیقی و حقوقی به ارزش سرمایه‌گذاری ۴۹ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی واگذار شد.

مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی

صالح احمدی مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: با صدور مجوز فعالیت ورزشی به افراد حقیقی و حقوقی امسال یک هکتار به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات قابل توجهی برای توسعه فعالیت‌هایی ورزشی، فرهنگی و اشتغال جوانان به تصویب رسید.

تقویت اشتغال در حوزه ورزش

وی از افتتاح ۲ سالن ورزشی در تنگستان و دشتی خبر داد و بیان کرد: ۲ سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۱۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور، اعتبارات ملی و استانی در سفر هیئت دولت به استان به بهره‌برداری رسید.

صالح احمدی با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال در حوزه ورزش و جوانان گفت: این اداره کل متعهد به ایجاد ۲۱۴ شغل غیردولتی برای جوانان این استان توسط بخش خصوصی تا پایان امسال شده بود که این مهم به‌صورت کامل محقق و در سامانه رصد اشتغال نیز به ثبت رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.