• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
0

شرایط اعزام ورزشکاران به بازی‌های داخل سالن آسیایی اعلام شد

  • کد خبر : 58793
  • 25 مهر 1400 - 21:27
شرایط اعزام ورزشکاران به بازی‌های داخل سالن آسیایی اعلام شد
بام نیوز: ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن اعلام کرد که تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۲ تایلند براساس عملکرد آنان در رویدادهای پیش رو و مدال‌های کسب شده، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، چهارمین جلسه این ستاد روز یکشنبه با حضور نصرالله سجادی مشاور عالی رییس کمیته المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، رییسان و  نمایندگان فدراسیون‌های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت برگزار شد.

همچنین ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با اعزام ورزشکاران این چهار رشته در بازی‌های داخل سالن موافقت کرد اما با توجه به راهبرد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در اعزام کیفی کاروان تلاش بر این است که تعداد ورزشکاران اعزامی براساس عملکرد آنان در رویدادهای آتی و مدال‌های کسب شده در رویدادهای گذشته خواهد بود.

پیش از این ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولان فدراسیون های کاراته، تکواندو، کشتی، ووشو (کوراش)، دوومیدانی، تیراندازی، شنا، کوهنوردی، کیک بوکسینگ و موی‌تای نشست برگزار کرد.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در ۳۱ رشته ورزشی و ۳۰۵  رویداد برگزار می‌شود که ۲ رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.

در این بازی‌ها ۳۰۵ مدال طلا، نقره و برنز، بین پنج تا هفت هزار ورزشکار حاضر در این رویداد از ۴۵ کشور آسیایی توزیع می‌شود. این بازی‌ها روزهای ۲۱ تا ۲۹ اسفندماه در ۲ شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.