• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
3

فدراسیون کمترین هزینه را برای فوتبال بانوان دارد/فرصتمان اندک است

  • کد خبر : 91789
  • 10 خرداد 1403 - 16:38
فدراسیون کمترین هزینه را برای فوتبال بانوان دارد/فرصتمان اندک است
بام/: مربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال همواره تلاش کرده کمترین هزینه را برای فوتبال بانوان داشته باشد به همین دلیل همیشه تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی کم بوده است.

به گزارش خبرنگار بام، تیم ملی فوتبال بانوان در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۳ خرداد دو بازی دوستانه با بلاروس انجام خواهد داد. ایران در سال‌های اخیر با بلاروس بازی دوستانه انجام داده و این تیم با سفر به ایران حریف تدارکاتی تیم ملی کشورمان شده است. نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان برابر بلاروس امروز (پنجشنبه ۱۰ خرداد) از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

مریم حسن زاده مربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان در گفت وگو با خبرنگار مهر، درخصوص این دو بازی اظهار داشت: رقابت‌های مقدماتی آسیا و جام ملت‌ها از جمله مهمترین رویدادهایی است که تیم ملی ایران در پیش‌رو دارد. بنابراین نیاز است که با انجام حداقل ۷ الی ۸ بازی دوستانه خودش را برای شرکت در این مسابقات مهم و حساس آماده کند.

وی افزود: قطعا بازی با تیم‌های قوی مانند همین تیم بلاروس کمک زیادی به بازیکنان ما خواهد کرد تا بتوانند نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنند. بلاروس تیم خوبی دارد و ایران هم سابقه بازی با آن‌ها را دارد. امیدوارم و انتظار داریم بچه‌ها بتوانند از این فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گرد به خوبی بهره ببرند.

فدراسیون کمترین هزینه را برای فوتبال بانوان دارد/فرصتمان اندک است

این مربی فوتبال با اشاره به مشکل عدم برگزاری بازی‌های دوستانه برای تیم ملی و عدم حضور در تورنمنت‌های حساس گفت: فدراسیون فوتبال همیشه تلاش کرده کمترین هزینه را برای فوتبال بانوان داشته باشد. برای همین همیشه تعداد بازی‌های تدارکاتی و یا تورنمنت‌هایی که برای فدراسیون هزینه‌بر بوده انگشت شمار است. این درحالی است که واقعا هم بازیکن‌های جوان و هم بازیکن‌های قدیمی حاضر در اردو برای موفقیت بیشتر نیاز دارند که بیشتر در زمین بازی محک بخورند.

حسن زاده اضافه کرد: مسابقات رسمی ما در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد شاید ظاهر امر این باشد که فرصت کافی برای آماده سازی داریم ولی در صورت بررسی شرایط این حقیقت ندارد و باید بیش از این برای تیم ملی بازی تدارکاتی در نظر گرفته شود. همین دو بازی هم برای ما سخت خواهد بود؛ چون رقابت‌های لیگ تعطیل است و بازیکنان هم قاعدتا تمرین فردی زیادی نداشتند از دو ماه دیگر هم که لیگ شروع شود برگزاری اردوهای تیم ملی سخت خواهد بود. فوتبال یک بازی سخت است و به اعتقاد من بازیکنان این رشته باید قلب بزرگی داشته باشند تا بتوانند به آن هماهنگی لازم دست پیدا کنند. امیدوارم فدراسیون این شرایط را فراهم کند تا بتوانیم یک تیم قوی را راهی مسابقات آسیایی و جام ملت‌ها کنیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا چند سالی از لیگ برتر فاصله گرفتید؟ گفت: تا سال ۹۸ در لیگ برتر و در کنار باشگاه استقلال بودم و پس از آن‌هم برای مدتی با سایپا همکاری کردم. در چند سال اخیر هم پیشنهادهایی داشتم ولی چون تصمیم داشتم در تهران بمانم نتوانستم در کنار برخی از این تیم‌ها باشم. در حال حاضر نیز تلاش داریم یک تیم خوب را در دسته دو بانوان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.