• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
0

مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 84655
  • 27 اسفند 1401 - 1:20
مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد
بام: مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر همزمان با مسابقات فوتبال کارکنان ادارات به مناسبت روز بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام، مسابقات فوتبال کارکنان ادارات بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر به میزبانی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر برگزار شد.

در مراسم پایانی این مسابقات از محمدعلی درویشی، سعید درویشی، محمود آرامش، ولید صفری، عبدالرحیم خرمزی از پیشکسوتان فوتبال بوشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این مسابقات فوتبال که با حضور تیم‌هایی از ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی، میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار گردید، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی بوشهر موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

همچنین تیم فوتبال ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به عنوان تیم اخلاق این مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات معرفی شد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: در دنیای امروز که تمامی فعالیت‌ها به سمت ماشینی شدن در حال حرکت است توجه به ورزش و تحرک یکی از مهمترین مؤلفه‌های سلامتی هر فرد بشمار می‌رود.

علی سلیمانی ایجاد انگیزه و توجه به ورزش در میان کارکنان را مورد تاکید قرار داد، اظهارداشت: ترویج ورزش در بین کارمندان ضمن افزایش بهبود عملکرد آنان قطعاً موجب رشد و تعالی هر سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات نشان داده کارمندان به واسطه شغلی که دارند از فقر حرکتی برخوردارند، اظهارداشت: در همین راستا گمرک بوشهر سعی نموده با احداث زمین چمن ورزشی و باشگاه بدنسازی و همچنین با برگزاری چنین مسابقاتی در طول سال زمینه توسعه ورزش در میان کارکنان خود را افزایش دهد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مسابقات میان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موجب تقویت و افزایش روحیه تعامل، همکاری و مودت میان آنان خواهد شد.

وی در پایان از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات به ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیته امور رفاهی و ورزش گمرک بوشهر که زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.