• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

نجات دو کوهنورد در ارتفاعات طارم سفلی

  • کد خبر : 7820
  • 04 آذر 1399 - 5:47
نجات دو کوهنورد در ارتفاعات طارم سفلی
بام نیوز: معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین از نجات دو کوهنورد گم شده در ارتفاعات روستای زرینخانی طارم سفلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بام نیوز، حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین افزود: روز دوشنبه سوم آذر گزارشی از گم شدن ۲ نفر از شهروندان قزوینی که از روستای یله گنبد واز مسیر ارتفاعات به سمت لوشان حرکت کرده بودند از سوی آتش نشانی دریافت شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی واکنش سریع هلال احمر استان، پایگاه بین شهری کوهین و پایگاه کوگیر به صورت آماده باش در آمدند.

هاشمی افزود: پس از اعزام تیم کوهین، ۲ تیم پشتیبان واکنش سریع استان و طارم سفلی هم با در نظر گرفتن مسیر‌های احتمالی به منطقه اعزام شدند.

او اضافه کرد: اپراتور‌های مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با یکی از افراد گمشده که وضعیت بهتری نسبت به دیگری داشت، ارتباط برقرار کرد و پس از ارائه راهنمایی و آموزش‌های لازم به فرد مفقود شده موفق شدند نقطه جغرافیایی دقیقی را از محل دریافت کنند.

معاون امداد ونجات استان گفت: تیم‌های عملیاتی اعزامی موفق شدند پس از ۳ ساعت جستجو، دو گوهنورد گم شده را در ارتفاعات روستای زرین خانی بخش طارم سفلی پیدا کنند.

هاشمی افزود: افراد حادثه دیده بر اثر سرمای شدید دچار افت فشار و مصدومیت شده بودند و پس از انتقال به محل امن در روستا و انجام اقدامات اولیه درمانی (سرم تراپی) به مرکز درمانی منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.