• امروز : جمعه, ۱۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 8 March - 2024
کل اخبار 24609
1

نورملکی: امسال لیگ تکواندو کاملا متفاوت برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 4695
  • 15 آبان 1399 - 14:49
نورملکی: امسال لیگ تکواندو کاملا متفاوت برگزار خواهد شد
بام نیوز:سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز گفت: مسابقات فصل جاری لیگ تکواندو باشگاههای کشور با توجه به شرایط کرونا و متناسب با شرایط و اقداماتی که فدراسیون طراحی کرده، متفاوت برگزار خواهد شد.

فاطمه نور ملکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بام نیوز، در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندوی فصل ۹۹، اظهار داشت: لیگ امسال نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت خواهد بود، چرا که فصل گذشته نمودار برگزاری لیگ در یک پروسه ۶ ماهه طراحی شده بود که در سنوات گذشته هم همین منوال برگزار می‌شد. ولی فصل جاری با توجه به شرایط کرونا  و متناسب با شرایط و اقداماتی که فدراسیون طراحی کرده، برگزار می‌شود.

وی افزود: البته شایان ذکر است هنوز زمان ثبت نام تیم‌ها به اتمام نرسیده است و ما منتظر هستیم تا زمان ثبت نام نهایی انجام شود و بعد از آن ببینیم سازمان لیگ فدراسیون تکواندو متناسب با تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در رقابتهای لیگ، چگونه برنامه‌ریزی برگزاری لیگ را اعلام خواهد کرد.

وی درباره مبلغ قراردادهای باشگاه‌های حاضر در لیگ تکواندو بانوان، عنوان کرد: باشگاه فتح صدر البرز در خصوص قراردادهای بازیکنان، شأن و منزلت قهرمانان را در نظر می‌گیرد و در نحوه انعقاد قرارداد و همچنین در پرداختی‌ها بی‌نظیر عمل کرده است. چرا که نگاه این باشگاه حرفه‌ای و رفتار معقول را همیشه لحاظ داشته است و همچنین باشگاه فتح صدر البرز دارای یک اتاق فکر حرفه ای است و تمام تصمیمات را متناسب با شرایط موجود در نظر می‌گیرد و اقدام می‌کند.

نورملکی در مورد نفرات ملی‌پوش تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز نیز یادآور شد: تیم ما صاحب ۵ ملی‌پوش است، از این تعداد دو ملی‌پوش بعد از مدتی غیبت از میادین ملی با برنامه‌ریزی جامع و بی‌نقص، احیاء شدند و مجددا به اردوهای ملی راه یافتند. این دو تکواندوکار توانستند پرقدرت ظاهر شوند و به عنوان ملی‌پوش خودشان را به کادر فنی تحمیل کنند. این باشگاه برای حضور قدرتمندتر در فصل پیش روی مسابقات لیگ تکواندو بانوان، اقدام به جذب چند بازیکن کلیدی کرده است تا با خاطری آسوده بتواند وارد رقابتهای لیگ  شود. هم اکنون “یلدا ولی‌نژاد” و “ناهید کیانی” به اردوهای تیم ملی بانوان دعوت شدند تا در رقابت های کسب سهمیه شرکت کنند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در مسابقات گزینشی و بازی‌های المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله تیم دو نفره‌ای که پس از فرآیند انتخابی در اردوی تیم ملی به عنوان نماینده‌های جمهوری اسلامی ایران در مسابقات گزینشی کسب سهمیه خواهند بود، بتوانند هر دو سهمیه را به دست بیاورند و در آوردگاه بازی‌های المپیک توکیو هم موفق ظاهر شوند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.