• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
3

ورزشکار بوشهری سهمیه پارالمپیک گرفت

  • کد خبر : 87164
  • 29 تیر 1402 - 22:58
ورزشکار بوشهری سهمیه پارالمپیک گرفت
بام: سجاد نیک‌پرست ملی پوش بوشهری دارنده ۲ مدال نقره در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، یک سهمیه دیگر برای کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک کسب کرد.

به گزارش خبرنگار بام، هفتمین روز از دهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، در پاریس پیگیری شد که در این رقابتها سجاد نیک‌پرست ملی پوش بوشهری دارنده ۲ مدال نقره در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، با رکورد ۵۹.۶۹ متر در رده چهارم ایستاد و یک سهمیه دیگر برای کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک کسب کرد.

رقابت پرتاب نیزه کلاس F۱۳ برگزار شد و ۱۳ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در بین آنها، علی پیروج و سجاد نیک‌پرست ملی پوش بوشهری نیز حضور داشتند.

در پایان این مسابقه، علی پیروج دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با رکورد ۶۳.۷۰ متر در رده دوم ایستاد و ضمن کسب مدال نقره، سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرد.

همچنین سجاد نیک‌پرست ملی پوش بوشهری دارنده ۲ مدال نقره در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، با رکورد ۵۹.۶۹ متر در رده چهارم ایستاد و یک سهمیه دیگر برای کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک کسب کرد.

تیم منتخب دو ومیدانی نابینایان وکم بینایان ایران، مهدی اولاد به مدال طلا و نقره، امیر خسروانی و علی پیروج به مدال نقره دست یافتند.

همچنین علی پیروج، سجاد نیک پرست، امیر خسروانی ملی پوشان استان بوشهر، مهدی اولاد (۲ سهمیه)، موفق به کسب ۵ سهمیه پارالمپیک پاریس در بخش نابینایان وکم بینایان در این مسابقات شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=87164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.