• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
1

ورزش کردستان در مسیر رشد و توسعه است

  • کد خبر : 25503
  • 23 بهمن 1399 - 23:03
ورزش کردستان در مسیر رشد و توسعه است
بام نیوز:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: رشد قابل توجه زیرساخت های ورزش استان کردستان نشان از قرار گرفتن ورزش در مسیر رشد است.

بهرام نصراللهی زاده امروز (۲۱ بهمن) در اولین نشست شورای تربیت بدنی استان با بیان اینکه باید شاهد رویدادهای ملی و بین المللی در استان باشیم، اظهار کرد: در چند سال اخیر شاهد حرکت خوبی در خصوص در اختیار گذاشتن پروژه های ورزشی به بخش خصوصی بوده ایم که این مهم میتواند رشد و راه اندازی فضای ورزشی را تسریع ببخشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان با اشاره به اینکه پروژه های دولتی را به بخش خصوصی واگذار می کنیم، یادآور شد: ورزشکاران و افرادی که علم به ورزش دارند میتوانیم پروژه های دولتی ورزشی را در اختیار آنها قرار داده  و از آنها نیز حمایت خواهیم کرد.

حامد جولایی نیز در ابتدای این نشست با بیان اینکه که کاربری های ورزشی باید برای ورزش و جوانان مشخص شود، گفت: از سال ۹۸ به بعد بالغ بر ۵۳ تیم ورزشی در لیگ های کشور حضور داشته اند که این نشان از رشد دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات ورزش در کردستان بسیار است،افزود: در استان کردستان تعداد کارخانه های بزرگ خیلی کم است و آنهای هم که در حال فعالیت هستند هیچگاه به ورزش کمک نکرده اند که این نیاز به رایزنی استاندار محترم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن اشاره به اینکه در این دولت ۱۴۵ پروژه ورزشی افتتاح شده است، گفت: یکی از برنامه های مهمی که ورزش کردستان در این مدت انجام داده است تجهیز ۱۷۰ خانه ورزش روستایی بوده است که توانسته است انگیزه خوبی را در بین این قشر به وجود بیاورد.

جولایی در پایان با بیان اینکه ساخت زمین چمن روستایی در دستور کار این اداره کل است، یادآور شد: استان کردستان از نظر استعدادهای ورزشی هیچگونه کمی ندارد و فقط میخواهیم برای رشد و توسعه آنها استانداری کردستان بودجه ای قابل توجه را در اختیار ما قرار بدهد.

گفتنی است: در این مراسم از مدال آوران دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.