• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

کاپیتان تیم ملی: مصمم به کسب سهمیه مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی هستیم

  • کد خبر : 81626
  • 12 دی 1401 - 0:33
کاپیتان تیم ملی: مصمم به کسب سهمیه مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی هستیم
بام: کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ایران پس از دو دوره غیبت برای حضور در مسابقات جهانی، اکنون مصمم به درخشش در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جام جهانی فوتبال ساحلی است

مسلم مسیگر در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار کرد: با توجه به دو دور غیبت تیم ملی در مسابقات جهانی، اکنون با تمام قوا تمرین می‎ کنیم تا به غیبت های متوالی تیم در مسابقات جام جهانی پایان داده شود.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسیر تحقق این مهم اکنون با تمام قوا در حال تمرین است و شرایط تمرینی این تیم در بوشهر نیز بسیار خوب دنبال می‌شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: پس از کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای، اکنون تلاش داریم تا در مسابقات آسیایی نیز قهرمان شویم تا به جایگاه اصلی خود در فوتبال ساحلی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: ژاپن به عنوان نایب قهرمان دور پیشین جام جهانی و امارات از رقیب‌های اصلی تیم ملی هستند که در مسابقات بین قاره برابر هر دو تیم پیروز شدیم.

مسیگر افزود: ژاپن و امارات بخوبی می دانند که جایگاه واقعی ایران در رده بندی جهانی، رتبه کنونی نبوده و بدون تردید باید در بین دو تا سه تیم برتر جهان قرار داشته باشیم که در مسابقات آسیایی این عقب ماندگی جبران می کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملی بازیکنان جوان هستند که این به منزله پشتوانه‌سازی بسیار خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان است.

مسیگر تصریح کرد: بازیکنان تازه وارد همگی صاحب سبک و مستعد هستند که با تجربه اندوزی، تیم ملی در آینده از حضور آنها منتفع می شود.

مربی بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: ایران همیشه شانس قهرمانی در آسیا بوده و این بار نیز فکر می کنم به لطف خدا و تلاش بچه ها قهرمانی را بدست بیاوریم.

محمد میهن دوست افزود: اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر در شرایط بسیار خوبی وجود دارد و همچنین اتحاد و همدلی پررنگ در بین بازیکنان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.