• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

«یاران» قهرمان جام رمضان فوتسال خارگ شد

  • کد خبر : 85553
  • 09 اردیبهشت 1402 - 16:34
«یاران» قهرمان جام رمضان فوتسال خارگ شد
مسابقات فوتسال جام رمضان جزیره خارگ با معرفی قهرمان و بهترین های این دوره ، به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری بام ، در شبی که صف آرایی سفیدپوشان تیم صف و قرمز پوشان یاران با استقبال قابل توجهی از سوی تماشاگران رو به رو شده بود ، جو سنگین و شور و هیجان وصف ناپذیر تماشاگران هر دو تیم هر بار با به ثمر رسیدن گل برای هر یک از دو تیم سالن را به مرز انفجار می رساند.

این دیدار در سالن شهید آباش در حالی برگزار شد که پیش از آن ، در دیدار رده بندی ، تیم جوان و شگفتی ساز یاران رزمی موفق شده بود تیم پایانه ها را که از کمبود بازیکن در این مسابقه رنج می برد شکسته داده و به مقام سوم مسابقات نایل آید.

در مسابقات فینال تیم های یاران و صف که با قضاوت محمدمتین افراسیابی و احمدچنانی و داور سوم خلیل نورآباد برگزار شد ، در نیمه اول یاران با به ثمر رساندن دو گل توسط مهران حیدری و فهیم عرب زاده میخ اول را محکم کوبید تلاش های بسیار صف در نیمه دوم به در بسته بخورد و سهم این تیم از این نیمه تنها یک گل از روی نقطه پنالتی توسط علیرضا جعفر ابراهیمی باشد که برای جبران نتیجه کم بود. پیروزی ۲ بر ۱ تیم یاران حکم به قهرمانی تیمی داد که در ادوار گذشته جام‌ های رمضان جزیره خارگ نیز از سابقه درخشانی برخوردار است.

پس از پایان بازی نیز با حضور جمعی از مسئولین و پیشکسوتان فوتبال خارگ ، مراسم اختتامیه و اهدای جام ، مدال و احکام برگزار شد. ‌در پایان این مسابقات علیرضا جعفر ابراهیمی عنوان بهترین بازیکن و فهیم عربزاده و علی پورمند مشترکا عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.