• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

آیین تجلیل استاندار بوشهر از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان برگزار شد

  • کد خبر : 76425
  • 15 تیر 1401 - 16:01
آیین تجلیل استاندار بوشهر از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان برگزار شد
بام نیوز: استاندار بوشهر با تبریک صعود تیم فوتبال شاهین عامری تنگستان به لیگ دسته اول جام آزادگان گفت: مشکلات تیم شاهین عامری تنگستان با تعیین اسپانسر و یا با پرداخت و توزیع اعتبارات متمرکز برطرف می‌شود.

به گزارش بام نیوز، احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان، از افتخارآفرین این تیم قدردانی کرد و اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان قدردانی می‌شود.
وی با بیان اینکه همه در موفقیت تیم شاهین عامری تنگستان نقش داشته‌اند گفت: از بازیکنان، سرمربی، کاپیتان، کادر فنی و مدیریت تیم شاهین عامری تنگستان قدردانی می‌شود.
استاندار بوشهر با اشاره به ارزش موفقیت با تلاش و مجاهدت تصریح کرد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با وجود اینکه دشمن از نظر تجهیزات و حمایت‌ها در موقعیت ویژه‌ای قرار داشتند ولی رزمندگان با مجاهدت و با ایمان لایزال الهی پیروز میدان شدند.
محمدی‌زاده شیرینی، پیروزی و موفقیت با مجاهدت را با اهمیت دانست و بیان کرد: رزمندگان و شهدا با مجاهدت، فداکاری و ایثار پیروزی در جنگ تحمیلی ۸ ساله به دست آوردند و موفقیت تیم شاهین عامری در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان هم با مجاهدت صورت گرفته است.
وی باتأکید بر حل مشکلات تیم شاهین عامری تصریح کرد: برای حل مشکلات تیم شاهین عامری در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر همفکری و تصمیم‌گیری می‌شود.
استاندار بوشهر استعدادهای ورزشی استان در بخش قهرمانی را برشمرد و با بیان اینکه رشته ورزشی فوتبال یکی از آنها است گفت: مشکلات تیم شاهین عامری تنگستان با تعیین اسپانسر و یا با پرداخت و توزیع اعتبارات متمرکز برطرف می‌شود.
استاندار بوشهر در ادامه از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان تجلیل کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.