• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
3

انتخاب محمد ربيعى ، شگفتى براى گاندو ها!

  • کد خبر : 86722
  • 05 تیر 1402 - 11:41
انتخاب محمد ربيعى ، شگفتى براى گاندو ها!
بام: خبرى به راحتى آب خوردن بر روى خروجى سايت هاى خبرى رفت كه اغلب كارشناسان فوتبال پاك را شگفت زده كرد و آن اين بود ، ذوب آهن محمد ربیعی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کرد و سکان هدایت سبزپوشان به این مربی صاحب اندیشه و خوش نام سپرده شد.

به گزارش خبرنگار بام، اينكه به چه دليلى عنوان مى شود كه اهالى فوتبال را شگفت زده كرد ، دليلش اين است كه محمد ربيعى از آن دسته مربيانى است كه به فوتبال پاك ، نوين ، جوان پسند وبى حاشيه علاقه داشته و شهرت دارد ، دقيقا” مواردى كه طى چندين سال اخير در كمتر تيم و باشگاهى ديده مي شد .

ربيعى مربى اى است كه حواشى اطراف تيمهايش را بخوبى جمع كرده و حاشيه ها را در آن ها ازبين برده است . اخلاق مدارى يكى ديگراز خصوصيات بارز اين مربى جوان و كاربلد است كه در كنار كار فنى بالايش ، وى را از ديگر مربيان جوان وصاحب سبك فوتبال كشورمان متمايز نموده است .

انتخاب محمد ربيعى نشان از درايت اعضاى هيات مديره باشگاه مردمى و اخلاق مدار ذوب آهن اصفهان دارد و اينكه ايشان هم به دنبال منش واخلاق حرفه اى هستند و هم به دنبال بالا بردن دانش فنى تيم فوتبال اين باشگاه و گمان مى رود امسال فوتبالى شاداب تر و رو به جلو از اين تيم نظاره گر خواهيم بود

اميد مى رود با حمايت هواداران با اخلاق و آرام اين تيم ، گاندو ها اين فصل را بهتر و با هيجان بيشتر آغاز نمايند و قطعا” به جايگاههاى بالاى جدول رده بندى ليگ برتر نيز خواهند رسيد .

محمد ربیعی پیش از این سابقه هدایت تیم های مس رفسنجان، بادران تهران، آلومینیوم اراک را در کارنامه خود داشته و طی سال ها حضور خود نتایج قابل قبولی را کسب نموده است و اينك نيز قدرتى دو چندان به گاندوها خواهد بخشيد . پس از سالها بايستى به اين انتخاب هوشمندانه و اخلاق پسند باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان تبريك گفت .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.