• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

اولین دوره تربیت مربی فرهنگی ویژه مربیان ، ورزشکاران و روئسای هیات های ورزشی استان بوشهر برگزارشد

  • کد خبر : 81623
  • 12 دی 1401 - 0:32
اولین دوره تربیت مربی فرهنگی ویژه مربیان ، ورزشکاران و روئسای هیات های ورزشی استان بوشهر برگزارشد
بام: اولین دوره تربیت مربی فرهنگی ویژه مربیان ، ورزشکاران و روئسای هیات های ورزشی استان بوشهر با حضور 150 شرکت کننده از سراسر استان برگزار شد
به گزارش خبرنگار بام: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در مراسم آغاز این دوره گفت: باتوجه به نیاز جامعه ورزش در بعد مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه این دروه با طرح ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در بوشهر برگزار شده است.
کمال صالح احمدی اضافه کرد: دربرگزاری دوره های مربیگری، پیوست فرهنگی یکی از الزامات ارتقای مربیان خواهد بود.
صالح احمدی یادآور شد: بعد از خانواده، مربیان نقش تاثیر گذاری در پرورش ورزشکاران و قهرمان در میادین ورزشی خواهند داشت که در این مسیر مربیان باید گام های موثر و جدی بردارند.
معاون مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن حضور در این مراسم در بوشهر گفت: فعالیت های فرهنگی در ورزش درهویت ملی، دینی و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد. رمضانی افزود: اولین دوره تربیت مربی فرهنگی بصورت استانی در استان بوشهر برگزار شد، و پس از آن منتخین این دوره به مرحله منطقه ای و در پایان نیز به مرحله کشوری راه پیدا می کنند. وی اضافه کرد:هدف از برگزاری این دوره تربیت مربیان فرهنگی برای جامعه ورزش کشور و سالم سازی فرهنگی محیط های ورزشی در مسیر درست ورزش قهرمانی است.
رمضانی با تاکید بر کار فرهنگی در فضای مجازی یاد آور شد: فضای مجازی ناسالم میتواند قهرمانان ملی ما را از مسیر فرهنگی ورزش دور کند و وزارت ورزش و جوانان در بعد گسترش پیوستهای فرهنگی در فضای ورزش کشور تلاش می کند. در این آیین از همسر شهید فرامرزی و همسر شهید‌ سالم زاده از شهدای والامقام استان نیز تجلیل شد.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.