• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی فارس رصد می شوند

  • کد خبر : 51132
  • 04 شهریور 1400 - 18:04
باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی فارس رصد می شوند
بام نیوز: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس تا زمان پایدار بودن وضعیت قرمز استان تنها 13 رشته روباز مجوز فعالیت دارند.

محسن سالاری در گفتگو با خبرنگار بام نیوز، با اشاره به پایداری وضعیت قرمز در کل استان فارس گفت: تا ادامه دار بودن این وضعیت در فارس، باشگاه های ورزشی و فعالیت های ورزشی در فضای سرپوشیده مجوز فعالیت ندارند.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در وضعیت قرمز، تنها رشته های تنیس، تیراندازی با اهداف پروازی، تیرو کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی(بجز دراگون بوت)کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری و استخرهای روباز مجوز فعالیت دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: از زمان آغاز شیوع کرونا جامعه ورزش و باشگاه های ورزشی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته اند و حتی در تعطیلی باشگاه ها پیشگام بوده اند که در این مدت ضررهای زیادی هم متحمل شده اند اما سلامت مردم و جامعه اولویت همه ما است و هم اکنون نیز باید همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت دستورالعمل های ابلاغی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

سالاری در پایان تاکید کرد: بازرسین هیات پزشکی ورزشی فارس نیز به صورت منظم باشگاه های ورزشی و همچنین فعالیت های ورزشی را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده تخلف به ما گزارش می دهند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.