• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

برگزاری دوره‌های کوهنوردی در فضای آزاد منعی ندارد

  • کد خبر : 39936
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:43
برگزاری دوره‌های کوهنوردی در فضای آزاد منعی ندارد
بام نیوز: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های زیرمجموعه رشته کوهنوردی در فضای باز و آزاد منعی ندارد.

علیرضا گوهری  در گفت وگو باخبرنگار بام نیوز اظهار داشت: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای باز را بلامانع اعلام کرد و براین اساس محدودیتی در انجام دوره‌ها نداریم.

وی بیان کرد: البته باشگاه‌های برگزار کننده در این دوره‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و قبل از حضور کارآموزان از صحت و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

گوهری تاکید کرد: فقط دوره‌های آموزشی که در فضای آزاد هستند قابل برگزاری بوده و همچنان کارگاه های آموزشی در فضای بسته ممنوع است.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با قدردانی از باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی و تیم‌های صعودی در رعایت ضوابط اعلام شده از سوی هیات به خصوص پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی گسترده در راستای آگاه‌سازی کوهنوردان از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: برحسب وظیفه هشدارهای لازم را از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با گروه‌های کوهنوردی انتقال داده‌ایم و امیدوارم شاهد موارد دلخراش در این روزها نباشیم.

ارتفاعات کوهستانی همدان در طول هفته شاهد صعود بیش از پنج هزار کوهنورد و کوهپیما است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=39936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.