• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
3

تکمیل دیواره سنگنوردی کرمانشاه نیازمند ۷ میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 79464
  • 10 آبان 1401 - 18:37
تکمیل دیواره سنگنوردی کرمانشاه نیازمند ۷ میلیارد تومان اعتبار

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار بام اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ورزشی در دست اقدام پروژه احداث دیواره سنگنوردی است که این پروژه در مساحتی حدود یک هزار متر مربع در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه واقع شده است. وی با تاکید بر شروع پروژه سنگنوردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۸، افزود: این پروژه […]

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار بام اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ورزشی در دست اقدام پروژه احداث دیواره سنگنوردی است که این پروژه در مساحتی حدود یک هزار متر مربع در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه واقع شده است.

وی با تاکید بر شروع پروژه سنگنوردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۸، افزود: این پروژه متشکل از سه بخش بولدرینگ، سرعت و طناب بوده که بر اساس موقعیت مناسب کوهستانی در استان کرمانشاه این پروژه در بخش سنگنوردی و کوهنوردی موقعیت مناسبی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به رقم زدن رشد و ارتقا رشته سنگنوردی استان کرمانشاه در پی اجرای پروژه مربوط به این رشته، تصریح کرد: پروژه دیواره سنگنوردی استان کرمانشاه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها احداث سقف و انجام جزئیات این پروژه باقی مانده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: پروژه دیواره سنگنوردی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۸ تاکنون به دلیل بروز و شیوع کرونا و کمبود اعتبار مورد نیاز با سرعت بسیار کندی دنبال شده که با گذشت بیش از سه سال هنوز همچنان نیمه تمام است.

وی گفت: سقف پروژه سنگنوردی استان کرمانشاه کاملاً مدرن طراحی شده که به همین دلیل اعتبار بیشتری برای اجرای این طرح نیازمند خواهیم بود.

رحیمی با اشاره به اینکه ارتفاع سقف و فضای سالن سنگنوردی حدود ۲۲ متر است، ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شدن اعتباری حدود ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه لازم است که در حاضر با در نظر گرفت اعتبارات لازمه مراحل واگذاری آن به پیمانکار در دست انجام است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.