• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

حضور ۷۱ امدادگر در نقاط پرتردد گلستان

  • کد خبر : 84952
  • 14 فروردین 1402 - 0:10
حضور ۷۱ امدادگر در نقاط پرتردد گلستان
بام: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از استقرار ۷۱ نفر از نیروهای امدادی هلال احمر در نقاط پرتردد استان همزمان با روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام، قاسم غریب آبادی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله در سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت به دلیل استفاده بیشتر مردم از تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی، احتمال تصادفات و خطر برای مردم و مسافران بسیار بیشتر است از این روی امسال برای اولین بار هلال احمر استان اقدام به استقرار نیروهای عملیاتی در نقاط پرتردد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ۷۱ نجاتگر داوطلب و نجاتگر پرسنل با بکارگیری ۱۳ دستگاه خودروی کمک دار سبک، ۶ دستگاه سواری و چهار دستگاه موتورلانس و یک دستگاه خودروی نجات ویژه برای پوشش حوادث احتمالی در نقاط پیش بینی شده استقرار پیدا کردند.

وی بیان کرد: براساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC) امروز ۱۳ فروردین ماه سه حادثه توسط هلال احمر استان پوشش داده شده است؛ این حوادث ۱۰ حادثه دیده و هشت مصدوم داشته و چهار نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

غریب آبادی اضافه کرد: این حوادث در جاده آزادشهر به علی آباد کتول، جاده توسکستان به شاهرود و روستای ایمر ملاساری در گنبدکاووس اتفاق افتاده است.

گفتنی است در ایام نوروز ۶۸۷ نیروی عملیاتی هلال احمر استان در ۲۱۲ عملیات و خدمات مشارکت کردند و خدمات امدادی ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.