• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

ریل‌گذاری شهرداری برای نجات تپه‌های سنندج

  • کد خبر : 75646
  • 21 خرداد 1401 - 23:55
ریل‌گذاری شهرداری برای نجات تپه‌های سنندج
بام نیوز: شهردار سنندج از تپه‌های اطراف شهر به عنوان ظرفیتی برای جذابیت شهر نام برد و گفت: ریل‌گذاری لازم برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.

به گزارش بام نیوز، سیدانور رشیدی صبح امروز در جلسه ساماندهی تپه‌ها و چشمه‌های سنندج بعنوان شهر هزار تپه، اظهار کرد: تپه‌های اطراف شهر سنندج ظرفیتی ارزشمند برای جذابیت شهر است از این رو ریل‌گذاری لازم را به صورت برنامه‌ریزی شده برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی دپارتمان علمی و تخصصی در راستای انجام برخی اقدامات در خصوص نجات و احیای تپه‌های شهر سنندج، گفت: این دپارتمان در یکی از بهترین نقاط شهر راه‌اندازی و به زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گفته وی، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها از جمله احیای چشمه‌ها و جلوگیری از نابودی تپه‌‌ها ساختار این دپارتمان مشخص شده و از تکنولوژی و بسترهای کاملا تخصصی برخوردار است.

وی ادامه داد: به صورت تخصصی و علمی کانون کوهنوردی و تیم کوهنوردی شهرداری در این دپارتمان شکل گرفته است.

شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شهر خلاق موسیقی، پایتخت کتاب ایران، حفظ تپه‌ها و چشمه‌ها با دعوت همکاری از افراد صاحب‌نظر و متخصص اقدامات مختلفی در این دپارتمان تخصصی انجام می‌شود.

وی گفت: به عنوان شهرداری وظیفه داریم در خدمت شهر باشیم و به عنوان پایه اصلی موضوع در مورد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای شهر اقدامات اساسی انجام دهیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: انتظار داریم قبل از هر نوع تصمیماتی که در کمیسیون‌ها از جمله ماده ۱۰۰ و غیره اتخاذ می‌شود موضوعات در این دپارتمان تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه شهرداری سنندج در قالب «پویش سنه سبز» گفت: در همین راستا برای تپه توس نوذر و سایر تپه‌های سطح شهر برنامه‌هایی داریم و مسیر دسترسی مردم به تپه‌ها را تسهیل خواهیم کرد.

رشیدی اضافه کرد: دنبال عملیاتی کردن کار در زمینه نجات‌بخشی و احیای تپه‌های سطح شهر هستیم و اگر روند کار با کمی تاخیر مواجه است، اطمینان داشته باشید ریشه‌ای کار خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.