• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

طی ۴۸ ساعت آینده به کوه نروید/پیش بینی بارش برف و باد شدید در منطقه گنجنامه

  • کد خبر : 62457
  • 21 آبان 1400 - 11:33
طی ۴۸ ساعت آینده به کوه نروید/پیش بینی بارش برف و باد شدید در منطقه گنجنامه
بام نیوز: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در مناطق کوهستانی و ارتفاعات، به ورزشکاران توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات استان طی ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنند.

به گزارش بام نیوز، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در مناطق کوهستانی و ارتفاعات، به ورزشکاران توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات استان طی ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنند.

«علیرضا گوهری»افزود: سازمان هواشناسی برای مناطق کوهستانی استان همدان به خصوص منطقه گنجنامه، بارش برف و وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.

وی اظهار داشت:وزش تندباد شدید، بارش برف همراه با کولاک و احتمال رعد و برق، مه آلودگی و کاهش چشمگیر سطح دید افقی و عمودی از جمله شرایطی است که هواشناسی برای ۴۸ ساعت آینده مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان همدان پیش بینی کرده است.

به گفته وی، این شرایط جوی در ارتفاعات الوند حاکم خواهد شد و برهمین اساس احتمال کولاک برف و خطر هایپوترمی(یکی از خطرات قرار گرفتن در معرض هوای سرد و کوهنوردی است که به واسطه کاهش و افت شدید دمای بدن ایجاد می شود) نیز در برخی از ساعات برای کوهنوردان وجود دارد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: برهمین اساس به عموم ورزشکاران و کوهنوردان توصیه می شود حتی الامکان از صعود به ارتفاعات استان در ۲ روز آینده خودداری کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.