• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

عملکرد فوق‌العاده نوراللهی بعد از دربی

  • کد خبر : 28432
  • 05 اسفند 1399 - 14:09
عملکرد فوق‌العاده نوراللهی بعد از دربی
بام نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار‌های اخیر تیمش عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته است تا در پایان نیم فصل به بهترین گلزن سرخ‌پوشان بدل شود.

به گزارش بام نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای اخیر تیمش عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته است تا در پایان نیم فصل به بهترین گلزن سرخ‌پوشان بدل شود.

نیم‌فصل برای احمد نوراللهی به دو بخش تقسیم می‌شود؛ در ۸ بازی ابتدایی نوراللهی مجموعا سه مرتبه عملکرد درخشانی داشت و فقط روی دو گل تاثیر مستقیم داشت، اما در دیدارهای اخیر ماجرا کاملاً متفاوت بود.

در هفت بازی اخیر او در همه مسابقات به جز بازی با مس یا گل زد و یا پاس‌گل داده است.

نوراللهی در چهار بازی اخیر پرسپولیس موفق به ثبت چهار گل و سه پاس گل شده است تا به چهره اصلی موفقیت‌های اخیر پرسپولیس تبدیل شود. نوراللهی در این بازی‌ها سه بار به عنوان مهاجم و چهار بار به عنوان هافبک میانی بازی کرده است و موفق به ثبت این آمار درخشان شده است.

پس از انتقادات آتشینی که بعد از دربی ٩۴ به احمد نوراللهی بابت از دست دادن چندین موقعیت مناسب گلزنی شد، این بازیکن فشار زیادی را در این مدت تحمل کرد، اما خیلی زود با عملکرد درخشانش از زیر این فشار خارج و به ستاره اصلی سرخ‌پوشان در نیم فصل اول بدل شد به طوری که هم اکنون با ۶ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس لقب گرفته است؛ مهاجمی در لباس هافبک.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.