• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 24695
0

فدراسیون جودو برای جبران چهار سال تعلیق برنامه‌ریزی جامع دارد

  • کد خبر : 90437
  • 02 دی 1402 - 20:59
فدراسیون جودو برای جبران چهار سال تعلیق برنامه‌ریزی جامع دارد
بام: رئیس فدراسیون جودو گفت: فدراسیون جودو در چهار سال تعلیق ایامی دشوار سپری کرده که باید با تلاش و برنامه ریزی جامع و مناسب ضربه‌های دوران تعلیق جبران شود.

به گزارش خبرنگار بام، “آرش میراسماعیلی” روز جمعه در مجمع عمومی سالانه جودو استان بوشهر اظهار کرد: پس از اتمام این تعلیق مسیر قهرمانی فدراسیون دوباره آغاز شد که مهمترین رویداد بین‌المللی این فدراسیون کسب ۲ نشان طلا و یک برنز در مسابقات جهانی در رشته کاتا برای فدراسیون جودو بدست آمد.

وی ادامه داد: با رایزنی انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی جودو، از سوی این فدراسیون بزودی یک مربی خارجی برای ارتقا سطح جودو به ایران اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: در بخش تجهیزات تشک تاتامی و لباس جودو از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون جودو ایران اهدا می‎شود.

میراسماعیلی بیان کرد: همچنین با رایزنی با فدراسیون جودو آسیا ۲ میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و باشگاه‌های قهرمانی آسیا به میزبانی جزیره کیش تا پایان امسال در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: بوشهر یکی از استان‌های برتر جودو در کشور است که موفقیت خوبی در برگزاری میزبانی مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور به دست آورده است.

میراسماعیلی افزود: با هدف تقویت جایگاه جودو استان از برنامه‌های این استان به طور منظم و موثر حمایت می‌‎شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با برنامه ریزی انجام شده برای توسعه رشته ورزشی جودو در استان از سال ۹۶ تاکنون ۲۰ باشگاه ورزشی جودو در استان بوشهر فعال شده است.

یاسر جمالی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با رویکرد توسعه ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت خود را آغاز کرده که در بخش قهرمانی بر اساس ساختار اسکلت عضلانی با مشارکت آموزش و پرورش در بخش گروهی آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان، استان‌ها بر اساس آمایش سرزمینی باید در چندین رشته مستعد خود سرمایه‌گذاری کنند که این مهم در اولویت ورزش استان بوشهر قرار دارد.

جمالی افزود: همچنین در بخش حوزه‌های عمرانی نیازسنجی ورزش استان دیده شده و بر اساس برنامه‌ریزی ورزش قهرمانی در سطح استان طرح جدید عمرانی احداث می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.