• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
2

مدال‌آور مسابقات پارا آسیایی تجلیل شد

  • کد خبر : 89930
  • 27 آبان 1402 - 23:51
مدال‌آور مسابقات پارا آسیایی تجلیل شد
بام: «مجید باقری» مدال آور مسابقات پاراآسیایی از روستای ذکریایی بخش شبانکاره با حضور مسئولان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار بام، بخشدار شبانکاره جمعه شب در این مراسم ضمن تبریک کسب مدال این ورزشکار در بازی‌های پا را آسیایی هانگژو اظهار داشت: افتخارآفرینی فرزندان ایران در کشور چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت‌ها در مسابقات جهانی و بازی‌های پا را المپیک هم باشیم.

ابراهیم حسینی افزود: قهرمانان ما پرچم جمهوری ایران اسلامی را در میان چندین کشور به اهتزاز درآوردند و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی‌های پا را آسیایی نواخته شد و مایه مباهات مردم شدند.

حسینی ابراز داشت: ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند که با کسب مقام‌های ارزشمند چه در داخل کشور و چه در بین سایر کشورها به عنوان الگوهای ایستادگی و امید در جامعه معرفی می‌شوند و نشاط را به مردم هدیه می‌دهند از این جهت کارشان بسیار ارزشمند است.

بخشدار شبانکاره در ادامه افزود: بخش شبانکاره از جهت داشتن استعدادهای درخشان ورزشی در استان سرآمد است و با توجه به این پتانسیل نیازمند توجه ویژه است و به داشتن چنین ورزشکاران و استعدادهایی که باعث افتخارآفرینی می‌شوند به خود می‌بالیم و امید است بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، پاسخگوی تلاش و کوششان باشیم.

در این دیدار ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره به همراه جهانبخش نیکو رئیس اداره ورزش و جوانان بخش شبانکاره و کورش مراد نژاد دهیار روستای ذکریایی از مدال آور پا را آسیایی بخش شبانکاره تقدیر کرد.

شایان ذکر است مجید باقری در رشته شطرنج صاحب عنوان نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=89930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.